7.

640 30 0
                                    

Het is al 1 week dat het uit is met Jeremy en ik voel me soms nog slecht maar ik weet dat het zo beter is. Papa haalt me zo op om een nieuw telefoon te halen want het kon niet door gaan vorig week door zn werk , een uurtje later zijn we in de stad '' eindelijk vader dochter tijd he ? '' ik lach en knik. We lopen naar Media markt waar ik mn nieuwe telefoon uit mocht kiezen ik koos natuurlijk voor een iPhone6s+ , na al het gezeur van papa dat ik zuinig moet zijn op mn telefoon heeft hij het eindelijk gehaald. Ik heb alles ingesteld en krijg gelijk een app binnen van Jona
J : jona | C : Cheyenne
J : hey sgat , alles goed ?
C : faka , ja met jou ?
J : goed k praat met een lekkerding tog
J : maar kom chillings dan vng bij beurs??
C : aii isg om half 5 zie k je

Ik ren naar beneden pak snel wat te eten en ga weer naar boven om klaar te maken ik draag een zwarte nike legging een wit topje , mn haren in een staart , Zwarte flux en mn mk tas na dat ik klaar ben ren ik naar beneden en vraag mama of Ze me kan brengen omdat ik anders te laat kom. Na al mama's gezeur heeft ze me tog gebracht ik zie Jona al staan voor Kfc waar we hadden afgesproken , hij blijft naar me staren zonder wat te zeggen " hallo ga je nog groeten of wat Zeg ik lachend"
"Ehmm sorry man hey schatje hoe gaat het" ik lach hem uit en loop gwn verder. We gaan op een bankje Zitten waar hij mij veel vragen stelt ik vertel hem over Jeremy en hoe het uit is gegaan ik begon te huilen zonder dat ik het wou hij kijkt me vol medelijden aan en geeft me een knuffel. Mijn God hij ruikt lekker 😍 , hij laat me los en kijkt me diep in mn ogen aan " Chey niet huilen om die klootzak hij is je tranen niet waard , en ik zal je bewijzen dat er betere jongens zijn als je me een kans geeft. Snikkend kijk ik hem aan zonder antwoord te geven , " geef me aub een kans Cheyenne Velasquez je zult er geen spijt van krijgen ik beloof je , sinds dag 1 was ik al verliefd op je "
Ik zucht en knik misschien moet ik hem wel een kans geven hij is niks meer dan lief voor me geweesd en dit zou misschien ook een manier zijn om Jeremy te vergeten. Hij geeft me een kus en veegt mn tranen weg , " dit zal ik je never nooit bezorgen baby" en hij kust me op mn voorhoofd
Hij staat op en pakt mn hand vast als teken dat ik op moet staan ik sta verlegen op en we lopen door de stad heen hij laat mij de hele tijd lachen ik voel me goed bij hem ik begin Jeremy langzaam te vergeten. We gaan binnen bij de Mac en hij vraagt wat ik wil eten ik zeg dat ik geen trek heb en hij gaat dan maar bestellen , even later komt hij met 2 big mac menu's mijn kant op
" je gaat wel opeten he wifey " ik knik en begin te eten ookal heb ik geen trek. Het is al half 10 en we lopen richting de metro station wanneer ik hem een kus wil geven om weg te gaan houd hij me bij mn hand vast " waar denk jij naartoe te gaan mevrouwtje cheyenne ik breng je naar huis , ik wil niet dat boys aandacht gaan zoeken bij je "
Ik lach verlegen en we lopen hand in hand de metro in , ik zit op zn schoot en we stappen samen uit bij Schiedam Centrum we lopen richting mn huis en we blijven voor de deur staan hij kijkt me in mn ogen en zegt " ik ben blij dat ik je in mn leven heb Chey ik hou van je " en hij kust me ik doe de deur open en hij loopt achter me aan naar binnen , "Maaaaa !!! , kom kennis maken!!" Mama komt naar de gang toe en maakt kennis met Jona , we lopen verder naar de woon kamer waar mama en jona verder praten terwijl ik aan het douchen ben wanneer ik maar beneden ga komt hij net de trap op , hij kust me en zegt dat hij weggaat " volgende week kom je naar mn huis om kennis te maken tog baby ?" Ik knik en geef hem een kus. Wanneer Jona weg is vraag ik mama wat ze van hem vindt " hij is een leuk jongen hoor , lief , maar Chey lieve schat ga je niet te snel dushi ?" Ik doe mn schouders op en negeer het maar ik loop maar boven en ga slapen.

BeloofdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu