Jona en ik fietsen samen naar school hij doet al een paar dagen raar tegen me maar ja . We komen op school aan en pakken onze boeken om naar de les te gaan , in de pauze zit ik met mn vriendin Alishya na schooltijd fiets ik alleen naar huis ik app Jona gelijk
C : hey schat wat is er met je je doet deze dagen raar
J : ik weet het chey ik kom nu naar je toe om te pratenHalf uurtje later Zit ik op de bank met Jona hij zucht ik zie duidelijk dat hij down is , " kijk chey mn vader wilt een tijdje naar Suriname en ik moet met hem mee ik ga voor 8 maanden weg , ik moet het uit maken ik wil het niet maar ik wil je geen pijn doen bby ik hou nog van je feelings zijn sterk maar ik kan het je niet aandoen ik zweer wanneer ik terug ben zal ik je weer mn wifey maken"
Ik begin te huilen waarom moet het slecht gaan ik ga hem egt kapot erg missen maar ja wat kan ik er aan doen tis Zn vaders beslissing ik geef hem nog een paar kusjes hij kijkt me met tranen in zn ogen aan " ik hou van je schat vergeet dat niet" ik ook van jou babyWanneer ik de deur achter me sluit ga ik naar boven om te gaan slapen
Ik wordt wakker met erge hoofdpijn ik ga douchen en mn tanden poetsen om te gaan ontbijten vandaag gaat Jona weg ik voel me slecht ik heb geen trek om te eten ik wil niet eens uit huis
Ik fiets vandaag alleen naar school pfff nu moet ik er maar aan wennen om alleen te fietsen.
Wanneer ik op school kom hoor ik dat we de eerste 4 uurtjes vrij hebben dus fiets ik naar Jona's huis , ik zet mn fiets op slot en druk op de bel Jona's broer doet open " hey aapie moet je niet naar school?"
" heb eerste 4 uur vrij , is Jona er ?" zeg ik bot
" ja hij is aan het slapen hij had gister avond amper geslapen"
Ik loop Jona's kamer binnen en ga op hem liggen ik geef hem een paar kusjes om hem wakker te maken hij wordt wakker en glimlacht wanneer hij me ziet " hey schat ga je niet naar school?" Goshh zn ochtend stem😍
" heb eerste 4 uur vrij maar ik denk dat ik niet meer terug ga "
" hmm je wilt kroelen met je baby zegt hij lachend"
Hij staat op om te gaan douchen ik lig op zn bed te appen hij komt binnen met zn handdoek om zn middel. Ik blijf hem geschrokken aan kijken " Jezus Jona trek wat aan man "
" je wilt wel staren doe niet hc "
Ik begin te lachen en hij komt naast me liggen met alleen zn jogginsbroek aan het is in eens stil ik besef dat ik hem na vandaag pas over 8 maanden weer ga zien.
" hoelaat ga je weg ? " vraag ik met een trillende stem
" 7 uur maar ik ga 5 uur al naar schiphol , niet huilen baby ik wil niet dat je down bent"
Hij veegt mn tranen weg en komt op me liggen hij begint me te zoenen na een lang zoen partij en gestoei gaat hij van me af. Ik ben in slaap gevallen en werd pas om 4 uur wakker "shit heb school gemist , baby waarom ben je me niet wakker gemaakt?"
Ik krijg geen antwoord ik sta op en kijk rond Jona is niet in zn kamer ik zie allemaal koffers op de grond met kleren naast me ligt een briefje ik ben eten gaan halen wifey ❤️Ik besluit om zn koffers klaar te leggen in zn handbagage zet ik een foto van ons en een ketting met mn foto en ik heb de helft met zijn foto wanneer alles klaar is gelegd hoor ik ineens een zware stem "dankjewel baby" ik draai me om en zie dat Jona kfc in zn handen heeft met nog een roze tasje "deze is voor jou bae"
Ik maak het open en er zit een buiktopje in met C❤️J op ik bedank hem en geef hem een kus het is inmiddels al half 5 en hij begint aan te kleden om 5 uur zijn alle koffers al in de auto het is tijd op afscheid te nemen ik begin te huilen en heef hem een knuffel en een kus hij begint ook met huilen nog een laatste kus en daarna stapt hij in de auto met zn oom , vader en broer ze rijden weg en ik blijf vol tranen staan solange ( moeder van Jona) geeft me een knuffel en zegt dat ik me rustig moet houden. Ik pak mn fiets en fiets naar huis ik ga langs mama's werk en breng kfc haar voor haar ze ziet me rode ogen en geeft me een knuffel en een kus. Ik loop naar buiten en ga verder naar huis wanneer ik thuis kom is het al 7 uur Jona is nu definitief weg ik loop snel naar binnen en ga douchen na het douchen ga ik op bed liggen en blijf op mn telefoon tot ik in slaap val.
JE LEEST
Beloofd
Short StoryDe 16 jarige cheyenne die verliefd wordt op een jong leeftijd en plotseling haar vriend moest verlaten omdat ze terug naar Nederland moest verhuizen Samen hebben ze besloten om in een long distance relationship te blijven . Wennen aan haar nieuwe l...