4.

745 31 1
                                    


Mn wekker gaat , ik zucht en sta op om te gaan douchen over 2 uurtjes moet ik bij het vliegveld zijn het is 5uur en ik heb de hele avond gehuild mn ogen zijn opgezwollen en rood. Na dat ik uit de douche kom kijk mama me bezorgd aan zonder iets te zeggen loopt ze de badkamer in. Ik trek mn nieuwe kleren aan een lange jurk tot mn enkels met een witte leren jasje en met mn witte flux , ik stijl mn haren en zet eyeliner , mascara , potlood en foundation. Na een uurtje gaan we beneden ontbijten het is stil , niemand zegt wat. Jeremy belt mij om te kijken of ik wakker ben en daarna hangt hij weer op om zich klaar te maken. Half uurtje later zijn we bij het vliegveld waar Jeremy met een bos bloemen staat te wachten samen met zijn moeder en vader.  Ik  voel tranen prikken ik stap uit de auto en laat me koffers achter ik ren naar Jeremy toe en geef hem een stevige knuffel ik wil hem niet verlaten begin ik te huilen. We gingen rond lopen en toen zei hij '' Het is niet klaar schat , Blijf in ons geloven ik hou van je '' , ik knik en geef hem een kus op zn zachte lippen. Even later belt  mama  ze zegt zat we moeten komen want we moeten vertrekken met een brok in me keel hang ik op. Als ik ben ingecheckt kijk ik Jeremy aan met rode ogen ik kan niet stoppen met huilen , hij probeert zich sterk te houden maar hij kan het niet hij begint ook te huilen ik geef hem een lange knuffel en een laatste kus. Ik loop naar boven en kijk om ik zie dat zijn moeder hem stevig knuffelt om hem te trosten.

Een kwartier later zit ik in het vliegtuig naast mama , ik zeg niks ik wil niet eten , praten , ik wil helemaal NIKS , ik ben in een diepe slaap gevallen. 9 uur later landt ik in Nederland ik kijk uit de raam en zucht diep , ik wil hier niet zijn denk ik bij me zelf. Even later staan we in de rij om onze koffers te pakken , we lopen naar buiten papa staat al te wachten , ik geef hem een droge knuffel en stap de auto in , eenmaal in de auto doe ik mn oordopjes in en luister sfb - investeren in de liefde op het hardst. Papa kijkt me verbaasd aan , mama geeft hem een teken dat hij het moet laten

De auto stopt mama en papa stappen uit , dan besef ik pas dat we er zijn , ik stap uit en pak mn koffers het huis is mooi en groot ik loop naar binnen en zie dat het huis al ingericht is door papa hij laat me mn kamer  zien het is grijs met wit/zwarte meubels ik vind het mooi maar toon geen emoties. Ik loop mn kamer in sla de deur dicht en spring mn bed op , ik val in een diepe slaap ik wordt wakker door mn telefoon iemand belt me sufferig neem ik op en hoor dat het Jeremy is , we praten een uurtje daarna hang ik op en ga douchen. Ik was mn haar en blijf onder de warme douche staan en laat het water over me heen lopen na een kwartier ga ik de douche uit en loop naar mn kamer , ik zoek mn pyjama in mn koffer en trek het aan mn haren wikkel ik in een handdoek om ze te laten drogen. Ik loop naar beneden om tv te kijken mama zit op de bank met papa te praten wanneer ze me binnen zien lopen is het stil '' en bevalt het je jonge dame ?'' vraagt papa ik knik en loop de keuken in op wat drinken te pakken , papa staat op en geeft me een knuffel '' ik heb je gemist meisje , het komt goed even wennen'' fluistert hij daarna geeft hij me een kus en gaat weg.

Ik kijk tv tot laat in de avond wanneer er niks meer te kijken is loop ik naar boven en ga naar mn kamer , even later val ik in een  diepe slaap.




BeloofdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu