EYVAH YAKALANDIM!

139 21 2
                                    

Elimdeki içinde kan kırmızısı bir içecek olan keskin hatlı şarap bardağına kararsızca yüzümü buruşturdum.Şimdi neredemiyim Ege şahsı yüzünden evden sıcacık yatağımdan çıkmak zorunda kaldım beyefendi beni evden gıdıklayarak çıkarmıştı.Ah benim canım arkadaşım neymiş biraz eğlenicek mişiz de ,ben bunamışım da ona göre eğlence gözlerinden ışın yada çikolata çıkartmak mıydı bilemem ama deli biri ile arkadaş olduğum kesin.Üf ben bu hallere sokulacak kızmıydım .Tabi Egeden ne beklenilir ki.Ege evden beni pijama ile çıkarmaya kalkınca altıma dar bir kot üstünede salaş bir tişört giymiştim alelacele.Nerdemiyim barda.Eh anca ondan da bu kadarı beklenir çapkın şey o kız kesicek ben ne yapıcam.Elimdeki kadehle bakışma yarışı yapıyoruz ben ona o bana baıyor. Sen nesin gulüm .Yani uzun zamandır içki içmediğimden normal karşılayın.İmanlı gardaşlarım.Evet şimdi çarpılcam çok tvbe çok tvbe .Ben hala mal mal bardağa bakarken Ege sonunda dayanamamış ola ki elimden bardağı alıp kendi ağzına dikti.Yüzü şekilden şekile girerken onun bu haline piç smale attım.Sen miydin Ege efendi beni zorla bara götüren.İçimden kıs kıs gülerken gözüm biryere takıldı.Sert yüz hatları yeşil gözler ve sanki burası benim diye bağıran bakışlar belinden düşecek gibi duran ama düşmeyen yeşil gözleri ile uyan pantolon ve siyah tişörtü ile oldukça tanıdık geliyordu aman tanrım bu yeşil gözleri nasıl unuturum bu o şahıs evime zorla girip beni tehtid eden kişi.Bu giyim kuşamla ve sert bakışları ile oldukça değişik ve dikkat çekiyordu.adını bilmediğim şahısı neden bu kadar merak ediyordum ki.Aklımı kurcalayan düşüncelerden Egenin artık neredeyse gözüme girecek olan eli sayesinde kurtuldum.

-Oh ,oh manzara nasıl diye baktımda deyip ege göz ucuyla yeşil gözlü şahsa baktı .

Egenin dediğinden sonra masum girl moduna girdim.Hah ingilizcede biliyorum kapak olsun.Ege bana bakıp

-Bakma şuna şöyle Miray .

Tabi ben Egeciğimize anlatmadım gidip dövmesin diye .Aslında benim kendini abim sanan ama benimle yaşıt olan arkadaşım.Evet ben böyle konuşuyorum içimden ama dıştan sadece peki demekle yetindim.Biz konuşurken bir ses dikkatimi çekti.Dikkatimi o tarafa yönelttiğimde bir kız koşarak bağırıyordu.

-Barış ,Barış diyerek yeşil gözlü çocuğun üzerine doğru ilerledi emin olmak için bir daha o tarafa başımı çevirince Barış ile yani yeşil gözlü çocuk ile göz göze geldim .Ben o gözlerin içinde kaybolurken Barış kaşlarını havaya kaldırıp göz kırpınca hemen yüz şeklimi değiştirip Egeye döndüm bana sinirle bakıyordu EYVAH YAKALANDIM.

Multimedyadaki Ege (Carter Reynolds)

ESMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin