Ahoj jsem Veronika je mi 15 a budu vám psát o mém životě .
Je večer a já jdu spát....zdáli jse mi tři sny : První: Byl o mém nejlepším kamarádovi Ondrovi.Máme se rádi jako hodně dobří kamarádi.V tom snu jsme spolu chodily a bylo tam naše poprvé.
Druhý: Zase o Matějovi kterému se líbím.Ve snu mě v lese na procházce znásilnil.
Třetí: A ten poslední o Radkovi který mě tam zabil.
Asi vím kdo z nich vyhrál a měla bych si pamatovat že mé sny se vždycky plní. Ráno jsem se probudila a hned mi bylo jasno co se v nejbližší době stane. Při cestě do školy jsem potkala kamarádku Sáru a hned jsem jí pověděla co se mi zdálo. Sára mi říkala že kdyby byla mnou, začala by flirtovat s Ondrou. To znamená že by se s ním víc výdala a pomaloučku s ním začala chodit.Už jsme byly pomalu u školy, když najednou ke mě přiběhl Ondra a začal mi povídat co se zdálo jemu.Prý to bylo něco podrobného, byla jsem tam já,Kačka a Eliška.Eliška ho podvedla,Kačka si ho nevšímala a já jsem mu byla věrná ,žili jsme spolu až do smrti.Právě jsme vcházelo do školy a on mi řekl že mu mužů důvěřovat a že mi pomůže i v nejhorší chvíli,v tu chvíli jsem se štěstím rozbrečela a objala ho.On mě objal také a zeptal se jestli by jsme si odpoledne nezašli ven a já přikývla. Ve škole právě končila druhá hodina a já se šla nasvačit před třídu na lavičku a Ondra přišel ke mě a zeptal se jestli si může sednout,já řekla že ano,chitla jsem ho za ruku a přitáhla na lavičku.Doufám že se vám to líbilo a pište co bych měla změnit a zlepšit.Jinak se omlouvám za pravopisné chyby,nejsem nějaký mistr v češtině a doufám že vám to nebude zas tak vadit. ;) :)