...já řekla že ano,chitla jsem ho za ruku a přitáhla na lavičku .
Ke svačině jsem měla jogurt a on koblihu. Jím jogurt a vidím jak se na mne Ondra kouká tak se na něj taky kouknu a vidím jak má na puse rudou marmeládu,utřu mu to a nevím proč ale políbila jsem jo a začala pracovat jazykem a on spolupracoval. Najednou začalo zvonit,my jsme se rychle vzpamatovali a podívali jse na sebe. On se ještě asi pro jistotu zeptal jestli procházka platí a já řekla ,,samozřejmě že ano".Než jsme se nadáli končila škola a my šli domů. Oblékla jsem se a vyšla ze školy. Už jsem byla pár metrů před domem a v tu chvíli mě někdo chitil ze zadu za boky. Pomalu jsem se otočila a vidím že je to Ondra. Udýchaně se ptal jestli to ve škole mělo něco znamenat, ,, samozdějmě že mohlo a jestli chceš může to tak být ". ,,Jasně že chci", políbil mě , já jo chytla za ruku a dosáhla ke mě domů, zrovna tam nikdo nebyl. Přivedla jsem ho ke mě do pokoje a sedli jsme si na postel. Začali jsme se vášnivě líbat a Ondra mi začal sahat pod tričko, začal mi svlékat tričko a já jemu,za chvíli jsme byli úplně nazí.Líbali jsme se pořád a začal mi kousat do prsou a přejíždět po nich jazykem při tom mi dráždil klitorisk. Byla jsem ještě pana a to on věděl, v tu chvíli jse mě zeptal jestli to chci a já to přikývla. Nandal si kondom a pomaloučku do mě vjel.
Pište jestli se líbí .