Capitolul 2. (Mușcăturile lupului.)

25 2 0
                                    

"-Vezi persoana aia care stă singura, acolo?

-Da, ce ciudat arată..

-Da! Am auzit că se taie și ca a încercat să se sinucidă!"

-Ce? Doamne ce om bolnav! "

Știu ca ai întâlnit sau poate chiar ai cunoscut/cunoști persoane infecte și inferioare de genul acesta. La fel de bine știu cât de mult urăști acești monștri și cat de multa suferință îți creează.. Dacă ai putea ai face tot posibilul sa le creezi o suferință enormă! Sa ii faci sa plătească pentru toate cuvintele care te omoară pe dinăuntru de fiecare dată! Chiar dacă pari indiferent și rece. În sinea ta suferi și te frămânți. Însă toate aceste cuvinte sunt ca o hrană care ademenește lupul și mai aproape de tine! Aceste insulte pe care tu le pui la suflet, îl fac mai puternic și mai dominant. Te fac sa urăști și mai mult persoanele din jurul tău iar inima ta care zbiară și în acest moment, pentru ca nu a mai primit iubire a fost cusuta înapoi cu ură. Fiecare părticică ruptă și zdrobită de persoane fără milă.. A fost cusuta înapoi cu ura lupului care ți-o dăruiește atunci când ești rănit.
Acesta îți linge rănile, umplându-le cu ura și melancolie. Te face sa crezi ca îți vrea binele însă el doar așteaptă cu nerăbdare sa își înfigă colții în tine.
Lăsându-ne sa rămânem doar cu cicatricile lăsate de mușcăturile sale..
Iar durerea suprema este atunci când crezi ca exista o persoană dragă ție, care nu ar spune lucruri urate despre tine( pe la spatele tău )niciodată, afli exact el/ea te-a mințit în tot acest timp.. Când defapt tu doar ai fost gluma de care a ras împreună cu amicii lui/ei..
Ce învățăm din asta..?
"Rănile sunt mult mai adânci când cineva drag, te minte.. " { Old Child }

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I'm NOT Okay.. But It's Okay.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum