Buna! Numele meu e Raissa si am 15 ani. Acum, fiind luna aprilie, ma pregatesc pentru Pasti: o ajut pe mama cu curatenia, mai fac una alta prin casa...Fac si eu ce pot face... Eu sunt eleva la liceu.. clasa a IX-a... Sunt pe profil de matematica-informatica si sunt foarte incantata de acest lucru deoarece, parerea mea, ma descurc destul de bine pe acest profil. Din pacate pentru tatal meu la mine in clasa sunt 23 de baieti si 5 fete si am si ore de dupa masa. Eu stau destul de departe de scoala si merg cu autobuzul cam 15-20 de minute si vine destul de rar, din jumatate in jumatate de ora, iar dupa ora 6:30 vine si mai rar. Termin orele la 7:15 si maduc, ca de obicei, o statie pe jos deoarece nu are rost sa astept pana la 7:45 in statia cea mai apropiata. Merg impreuna cu Tina, si ne ia aproximativ 15 minute pana ajungem in statie. Stam linistite in statie ca de obicei si fumam linistite fiecare cate o tigara. Vorbim problemele ei in relatie, ca de obicei, deoarece eu nu mai am prieten din septembrie deci e mai bine de jumatate de an si sincer nu imi pare rau. Era foarte lipicios si nu ma lasa niciodata in pace. Tatal meu nu ma lasa,si nici acum numa lasa, sa am prieten. El venea in zona in care stateam eu si pana nu pleca nu ma lasa in pace, chiar daca ii ziceam sa ma lase in pace ca poate trece tata. Ma lasa maxim 30 de secunde si mai mult nu. Sincer, nici nu imi placea de el, doar ca ma plictisisem sa fiu singura.
Tina imi poveste de faptul ca Casian a descoperit ca fumeaza si lui nu ii placea asta, asa ca s-au despartit. Nu intelegeam de ce doar din atat s-au despartit. Mie, personal, mi-a fost foarte greu sa ii combin, desi acum nu il mai suport pe Casin, fiind el foarte destept e genul ala caruia ii place sa se laude.
Cand imi ajunge si mie autobuzul pleaca si Tina si ne luam ramas bun printr-o imbratisare. Urc in autobuz si vad aceleasi persoane plictisitoare. Vecina mea de peste drum, cativa straini, Andrei care are 23 de ani, care este prietenul lui Cristi, un fost coleg de generala mai mare ca mine cu un an, si multi multi pensionari ca doar ce? Asa se intampla in autobuzul cu care calatoresc eu. Imi salut vecina si ma asez departe de toti si de toate, deoarece nu vorbeam cu nici una din persoanele respective. Imi pun castile in urechi si sim cum imi curge prin vene o melodie de la Slipknot, Psychosocial. Ma uit pe Facebook la ce mai e nou si vorbesc cu Tina, Elena, colega mea de banca, si Maria, colega de banca a Tinei. In perioada respectiva eu si Maria nu ne mai intelegeam cu Elena deoarece ea era prea "printii", dar totusi nu ne-am certat, ea dandu-si seama ca nu e ceva in regula oricum.
Treceau zile si aveam aceleasi activitati, avand o viata monotona: nu faceam nimic altceva decat sa ma joc lol cu Tina si sa merg la scoala. Incetul in incetul am inceput sa ies pe afara cu Vero, o fosta colega din generala. Eram in prima zi de Paste afara cu ea, verisoara ei Renata si Madalina. Toate 4 am fost in generala in aceeasi clasa si ne-am inteles foarte bine. Stateam in parc si la un moment dat apare o fata, mai mica ca si noi cu un an, care vreau sa zic, se ingrasa pe zi ce trece copila aia. Vine ea si se mare la noi si incepe sa ne face in toate felurile. Credea ca asa rezolva ceva ca daca e cu alte fitoase noi nu zicem nimic. Am inceput sa o injuram si mai aveam un pic si o bateam de fata cu fitoasele alea ale ei. Dupa vreo 10 minute a plecat sa isi conduca "prietenele" ei foarte bune. De intors, s-a intors pe acelasi drum. A inceput iar cu fitele ei de milioane si Veronica s-a enervat si ia dat una si iar una si tot asa. Copila aia si-a luat bataie de fata cu sorasa, si ea la fel de grasa ca ea, dar mai mica cu vreo 2 ani ca si noi. La un moment dat, cand a incetat bataia , ea tot avea chef de bataie dupa ce ca si-o luase bine. Eram in spatele ei cand comenta. Oascultam cu atentie. Imi strangeam pumnul si ma abtineam sa ii dau un pumn in cap de nu se mai trezea nici a 2-a zi. La un moment dat ii spune surorii ei mai in soapta:" Hai sa mergem! Nu am ce discuta cu curvele astea!". Ce nu stia ea era faptul ca eu eram in spatele ei si auzeam totul foarte usor, sau i se parea ca sunt inofensiva, nu stiu ce a crezut ea dar stiu cum am reactionat eu. Am tras-o de coada de cal si fetele nu intelegeau de ce am inceput sa o trantesc pe jos si sa ii dau pumni in gura. In timp ce o bateam apare un prieten de a lui Cristi caruia i se spune Ciorba si are cam 24 de ani. nu stiu sigur. A oprit el bataia si a inceput sa faca misto de copila respectiva pe care, apropo, o cheama Andreia. Da, Andreia, nu Andreea. Pleaca repede si nu mai sta pe ganduri iar noi ramanem si radem de glumele lui Ciorba. In timp s-a adunat gasca si am ajuns sa fim din ce in ce mai multi. Era cam 10 ceasul asa ca am hotarat sa plec acasa, deoarece a 2-a zi aveam multa treaba.
Dupa vacanta de Paste am inceput sa merg iar la scoala, dar ieseam ocazional si pe afara pana am ajuns sa ies in fiecare seara. Din pacate pentru tata la noi in cartier nu prea sunt fete, sunt maxim 10 fete, in rest doar baieti.
BUNAA!! ASTA E PRIMUL CAPITOL!!! SPER CA SUNTETI INTERESATI DE URMATORUL. CARTEA E BAZATA PE FAPTE REALE, NIMIC SPUS AIUREA, MAI LUTIN NUMELE CARE NU SUNT REALE. ESTE DESPRE VIATA MEA. ACUM AM INCEPUT SA SCRIU CAM DE CAND S-A DECLANSAT ACTIUNEA SI O SA POVESTESC PANA IN MOMENTUL DE FATA, SI CE O SA SE INTAMPLE IN VIITOR, EVIDENT CA E O SURPRIZA SI PENTRU MINE. MULTUMESC CA CITITI SI ASTEPT CRITICILE. PUPICI !!! :))) :*