Timpul trece și eu mă înțeleg foarte bine cu toți. Chiar și cu băieții, eu fiind cam neobișnuită să stau cu ei. Mă înțelegeam și cu șefa de magazin și cu proprietara. Eram considerată mezina lor iar unul dintre băieți zicea mereu când ne adunam personalul și spunea proprietara că trebuie să aibă grijă de mine el spunea ca se ocupa el de asta, el fiind cel mai apropiat ca vârstă de mine. Are 17 ani și îl chema Marius. Îl cunosc din grădiniță, ca și pe Cristi, și am fost în aceeași generala doar ca ei doi erau cu un an înaintea mea. Pe unul dintre ceilalți doi îl chema Nicu, un băiat de treabă pe umărul căruia puteam să plâng mereu, fără nici o problemă și mai era Ionuț care are ca și Nicu 19 ani. De la Nicu și Marius am făcut mereu rost de țigări fără să le cer. Erau ceva de genul: " Le vezi? Sunt acolo. Iei când vrei și câte vrei." Și nu doar cu țigările era așa. Și Ionuț e super de treabă cu el nu am avut foarte mult ocazia să pic pe aceeași tură, poate și din cauză că nu a mai lucrat mult. Știu că m-a ajutat când mi-am tăiat degetul la feliator, și, deși nu îi plăcea să împacheteze o făcea. Pentru ca eu nu puteam. Venise proprietara în seara aia la muncă cu marfa de la Kallos cred, da de la Kallos. L-am ajutat puțin pe Ionuț la descărcat și la un moment dat m-a oprit. Mi-a spus : " Lasă, descarc eu, tu găseşteți altceva de făcut." Inițial m-am revoltat, chiar și acum mă simt prost pentru asta, pentru faptul că nu l-am ajutat.
Oricum, eu vorbeam de Andrei. Venea în fiecare zi la un moment dat impreuna cu Cristi la mine la muncă. Totul părea frumos pe atunci. La un moment dat Andrei mi-a cerut ceva.
-Te rog ascultă-mă! Eu ți-am zis clar o dată! Nu!
- Asta mă poate lega de tine, așa poți fii sigură că mă întorc.
- Nu vreau să fiu eu motivul pentru care te întorci din Spania.
- O faci din dragoste, nu din alte motive.
- Nu Andrei. Răspunsul meu rămâne tot nu.
Oare ce putea să îmi ceară? Evident, nu? Să mă fut cu el. Am doar 16 ani, abia împliniți, de ce aș face-o? Și el are 23... Adică nu. Nu e ceva normal. Pentru el sexul e totul intr-o relație. Mi-a spus ca vrea o relație serioasă cu mine dar nu mă așteptam la asta. Adică chiar nu mă așteptam. Îl urasc. Să plece. Nici nu vreau să îl văd. Vrea doar să se fută și nu are cu cine. Doar se folosește.
- Deci Raissa? Ce alegi?
- Nu Andrei. Te rog. Nu.
- Tu decizi. Eu poimâine plec.
- Și ce vrei să îți fac?
- Nu. Nu vreau. Înțelegi?
- Treaba ta.
Și mi-a închis în nas. Ce frumos. Pfff.
A plecat în Spania. Și dus a fost. Nici nu mă caută. Nu îmi pasă. Am început să vorbesc mai mult cu băieții din cartier de vârstă mea. Adică cu prietenii lui Cristi. Mai puțin cu el. Îl urasc. A fost cu fosta mea cea mai buna prietenă, Teo. Și a facut-o sa sufere. Doar atât știe sa facă Cristi. Mă salută. Mă fac că nu îl văd sau aud. Se mai bagă ocazional cu mine în seamă când mă stresează vreunul spunând ca lasa-l ca e nebun. Ok? Se terminase vacanța de vară și eu încă lucrez. Am lucrat pana pe 30 septembrie...........
Prima zi de școală. Facem cu noua diriginta. Stai! Ce? Noua diriginta? Nu nu! Era super vechea diriginta! Avem o diriga tânără, blondă și se uită super strâmb prin ochelarii ei. După ce mergem în clasă și facem cunoștință hotărâm eu cu Ale să ieșim. Nu mai vorbim cu Tina și Ana. Nu știu de ce. Pur și simplu nu o mai facem. Abia ce am aflat si eu asta.
A doua zi. Ore plictisitoare. Le urăsc. Termin la 7, ca de obicei. Merg în stație și iau autobuzul de la Biserică. Când urc văd ceva nou în autobuz. 2 tipe în uniforma scolii noastre. Cu pantaloni gri și cămașă. Fără nicio insigna pe sacou, noi fiind singurul liceu care nu are pe uniformă așa ceva. Le văd și mă bag cu ele în seamă pe motivul că șoferul nu vrea să ne dea bilet, sa păstrăm noi banii. Se pare ca ele chiar sunt de la mine din liceu. Georgi, o fată creață, a venit pe mate-info, boboaca. Și Naomi o fată înaltă care are un tată doctor, pe profil de științe ale naturii, și, evident, vrea să se facă tot doctor. Ele 2 se cunosc de când erau la grădiniță, dar au luat o pauză în generală când nu au fost la aceeași școală. Amândouă s-au mutat în cartierul "meu", dar până să se întâlnească pe autobuz nu aveau habar că amândouă locuiesc aici și evident nici eu nu știam. În timp, grupul nostru s-a mai mărit începând să apară un băiat de la Georgi din clasă, care stătea tot cu noi în cartier. În schimb pe el îl știam din vedere. Fratele lui este în generala în care am fost și eu. Și l-am tot văzut ba în excursii ba la școală după fracsu. Pe el îl văzusem din prima zi de școală și mă întrebam ce doamne iartă-mă e cu el aici. Îl cheamă Gabriel. Abia i-am aflat numele și se pare că o place pe Georgi. Erau anumite zile în care mergeam acasă eu nu Naomi, Georgi și Gabi. Uneori Naomi nu era, alteori Gabi nu era, iar uneori eram doar eu cu Georgi. În timp am mai descoperit persoane noi precum Marcel, Andreas și Anda. Anda vine destul de rar cu noi. De obicei o duc părinții ei cu mașina.
Știu că eram Într-o seară în stație, după ce ieșisem de la ore, cu Gabioane și Georgi. La un moment dat imi sună telefonul. Nu cunoșteam numărul. Era și de străinătate. Ma gândeam dacă sa răspund sau nu. Până la urmă am răspuns.
-Bună, îmi spune persoana de la celălalt capăt.
Mi-am dat seama instant cine m-a sunat. Era Andrei.
- Bună, îi spun eu regretând că am răspuns.
- Ce faci?
- Uite bine. Aștept să vină autobuzul să merg acasă. Tu?
- Abia ce am venit de la muncă și m-am gândit să te sun.
- Interesant. Cum de te-ai gândit tu la asta?
- Pur și simplu. Vreau sa iti spun ca la începutul lui noiembrie mă întorc acasă.
- Și ce propui?
- Eu? Să te gândești la ce am vorbit.
- O sa fac și asta. Dacă vrei mai vorbim și altădată ca acum nu pot.
- Bine Raissa. Cum vrei tu.