Žinau labai labai trumpą tačiau man labai sunkiai rašosi kadangi neturiu minčių. Būtų labai malonu, kad paliktumėte daugiau nuomonių jos man padeda rašyme. Taip pat esu labai labai labai labai dėkinga tiems kurie nepatingi ir parašo kad ir pora žodžių apie istoriją jos labai labai labai labai labai labai labai labai labai labai labai labai labai labai mane pradžiugina ir įkvepia :*
Jei norit įsijunkit dainą ☝
Nestipriai susiraukiau dėl to vyro žvilgsnio kur nereikia. Atsipeikėjau tik tada kada už manęs stovintys žmonės pradėjo priekaištauti, kad eilė nejuda dėl mano kaltės. Galiausiai sumokėjęs už prekes patraukiau į mašinų stovėjimo aikštelę.
* Elizabeth *
Lėtai važiavau namų link, nes kelias buvo labai slidus kas kar žvilgtelėdama į Danielį. Jį man atvežė mano netikras brolis iš Lietuvos kadangi jis turėjo išvykti toli darbo reikalas ir paprašė ji prižiūrėti, o aš žinoma sutikau. Vaikelis pažvelgė į mane ir sukrykštė kas mane taip pat prajuokino. Įvažiavus į kiemą pasistačiau mašina ir iškėliau mažylį iš kėdutės. Tvirčiau suėmusi berniuką rankose pasiėmusi prekės užtrenkiau mašinos dureles.
*Zayn*
Įvaževęs į garažą uždariau jo duris. Pasiėmęs kalėdinės dovanas seserims užlipau į viršų. Susiraukiau supratęs, kad reiks jas supakuoti, o aš nemoku. Atsidusau ir patraukiau virtuvės link. Jau norėjau imti puodelį kavai tačiau suskambo durų skambutis. Atidaręs duris šyptelėjau pašaipiai šypsena.
- Whell, whell, whell ką mes čia turime,- išsišiepiau.
- Žinau mes ne draugai ir aš tave norėčiau užmušti tačiau man reikia labai didelės paslaugos o kadangi aš daugiau nieko nepažįstu likai tu, - pavartė akis ir viską išbėrė kaip žirnius.
- Ir kokia tai paslauga?,- tariau patogiau atsirėmęs į durų staktą.
- Man reikia, kad kokiam pusvalandžiui prižiūrėtum ketverių metų berniuką. Aš jo tau tikrai nepaliksiu, tačiau turiu labai svarbių reikalų o jo kartu veštis negaliu, - vos ne maldavo.
-Labai prašau padarysiu bet ką.
- Sakai bet ką?
- Ko tik panorėsi, - atsiduso.
- Gerai aš sutinku, tačiau tu turėsi atsilyginti ir aš jau žinau kaip.
YOU ARE READING
I broke my rules for you 2 ( Z.M. Lt)
RomanceAntrasis " I broke my rules for you " sezonas