II - 10

636 57 4
                                    

Tai paskutinė dalis ,kurią turiu parašiusi tad nežinau ar verta toliau rašyti :/ PATARKIT! IR GAL NUOMONIŲ :')

- Mano figūra, kaip ir aš jau seniai nebe tavo reikalas,- sumurmėjau net neatsisukdama, - tu gal kokius papildomus maniako kursus lankei mielas,Haroldėli,? Nes manau tau jų net nereikėjo, -atsisukau ir nieko daugiau nesakius nėriau pro jį nors ir manęs vos nenuskynė žmogus su parduotuvės vežimėliu buvo verta.
*******
Buvau išsdrėbus ant sofos ir žiūrėjau romantinį filmą. Taip aš jų nemėgstu bet nors galiu pasišaipyti. Pasukau galvą, kaip tik tuo metu, kai į mano kambario durų staktą pasigirdo beldimas. Buvo tamsu ir nieko nesimatė.
- Kad ir kas tu esi Romeo šiandien ne tavo vakaras, - surėkiau ir mečiau kelis popkornus į tą pusę, kurioje girdėjosi krebždesys.
- Džiaukis, kad tai ne siaubo filmas ir visi aplinkui esantys daiktai nėra tinkami žudyti, - sumurmėjau stodamasi nuo sofos. Įjungiau šviesą ir išvydau šio vakaro herojų.
Tarp durų stovėjo apgirtęs Zayn.
- O tu šventas marinuotas agurkėli tau čia ko?Gyveni vienu namų toliau. Jis nieko nesakė tik sviruodamas bandė prieiti arčiau.
- Ko čia svyruoji, kaip berželis palaukėj? Stipri vėjai pučia, nieko palauk kai prasiblaivysi ateis uraganas vardu Elizabeth, - sukrižiavau rankas ant krūtinės ir stebėjau Zayn veide kylančią šypsena, kol jis pradėjo juoktis.
- Ne nu tu visai durnas. Ateik čia sausaini,- čiupau jį už rankos nuvedžiau iki sofos ir pasodinau.
- Net nesvajok, čia mano vieta, - pasakiau kai jis jau norėjo išsitiesti per visą sofą. - Aš apsimesiu, kad tavęs čia nėra, tad tu man netrukdyk tyčiojimosi valandėlės. Štai imk keletą saldainių ir atstok.
- Kodėl tu amžinai burbi?
- Atsiprašau?,- negalėjau patikėti ką jis sako.
- neatleidžiu, - nusijuokė ir įsipatoginęs užmerkė akis.
- Kodėl neini namo?
- Draugas atėmė buto raktus, o gal pamečiau nežinau..........

I broke my rules for you 2 ( Z.M. Lt)Where stories live. Discover now