-Pica!!!, -surėkiau išgirdusi durų skambutį. Ją užsisakiau dar važiuojant namo iš nevykusio pasimatimo per brūkšnelį pokylio. Vis dar vilkėjau raudoną suknelę
ir buvau su makiažu. Viską ką spėjau padaryti tai numesti tuos pražūtingus aukštakulnius, kurie varė mane iš proto. Pagriebusi piniginę atidariau duris. Už jų stovėjo Zayn. Sustingau. Jis nieko nesakė tik žiopsojo.
- Ko čia stovi ir žiūri, kaip ožka į naujus vartus, - suburbėjau lietuviškai. Tada trinktelėjau sau per kaktą, kai Zayn dar labiau išpūtė akis. Jis visiškai nesuprato, ką pasakiau. Jau norėjau klausti, ką jis čia veikia, bet pamačiau picos dėžę jo rankose.
- A, pica, -čiupau iš jo rankų, - kadangi tu ne išvežiotojas pinigų negausi, - meiliai nusišypsojau ir norėjau užtrenkti duris tačiau jis sutrukdė. Piktai į jį pasižiūrėjau.
- Ar galiu užeiti?
- Cha pasvajok ir praeis. Ne negali... aš užsiėmusi, - suburbėjau pagalvojusi apie filmų maratoną, kuris manęs laukia ir nieko nelaukusi užtrenkiau duris jam prieš nosį. Ir mat dar vienas šios nakties herojus. Užteko ir vieno pobūvy.
................................................
-Manau man jau metas, - suburbėjau sau po nosimi, kai netoliese išvydau nekviestą svečią, Harry. Greitai apsisukau ir nešiau mieles iš ten. Kai pajutau ranką, kuri sugriebė mane ir neleido pasprukti supratau, kad šis pokalbis neišvengiamas.
- Hmm mieloji Elizabeth tu atrodai ......
- Žinau, permečiau plaukus ant kito pečio.- aš atrodau nuostabiai ir be tavęs tai puikiai žinau, tad atšok,- piktai suburbėjau ir stengiausi išsilaisvint iš jo gniaužtų.
Jis atleido rankas ir sušnabždėjo :
- Dar susitiksim Beth, - ir pakštelėjęs į žandą nuėjo.
Kaip koks maniakas - pagalvojau ir pasigavus taxi nuskubėjau namų link.
....................................
Dabar stoviu parduotuvėje saldumynų skyriuje. Po Zayn išėjimo nusprendžiau nuvykti į parduotuvę apsipirkti nesveiko maisto, nes per filmų maratoną be to negalima apsieiti.
- Ar nemanai, kad tiek saldumynų gali pakenkti tavo nuostabiai figūrai, - kažkas stovėdamas už nugaros sušnabždėjo man į ausį .........*********
Vakar aš taip atrodžiau, kai skaičiau jūsų komentarus ar kas nors skaitys istoriją :D 😂😂Kas šiuo metu žiūri Europos Futbolo čempionatą? 😁
YOU ARE READING
I broke my rules for you 2 ( Z.M. Lt)
RomanceAntrasis " I broke my rules for you " sezonas