CapitalFm'nin yaptığı "Justin Bieber'ın Belieberlarını kıskanmak için 11 Neden" listesi;
1.Hiç bilmediğiniz bir yerde resimlerinizde görünebilir
2.Justin Pizza'yı kendi elinden Belieberlarına teslim eder.
Dışarısı soğuk olduğunda, Justin hayranlarına biraz sıcak pizza ile destekliyor.
3.Justin'in 'Bir Dilek Tut' derneği sayesinde birçok Belieber hayallerine kavuşuyor.
Justin Newyork'ta bazı hastenelerde tanıştığı Belieberlar ile genelde güçlü bir bağ kurar.
4.Justin Belieberlarım konserlerine gizlice girmelerini sağlar.
5.Justin Belieberlarını düzenli attığı üstsüz Selfieler ile tedavi eder.
(Y / N burada anırdım xx)
6.Hiç bilmediğin bir zamanda Mezuniyet balosu için gelebilir.
7.Hayranlarının onunla röportaj yapmasına izin verir ve onları öper.
8.Beliebers resmen Victoria Beckham'ın Fandomları içinde olduğunu söyleyebilir.
9.Hiç bilmediğin bir anda Justin seni arayabilir.O sadece bir sonraki numarayı çevirir ve şansa..
10.Her zaman iyi bir selfie alma konusunda bahse girebilirsiniz.
Yani o herzaman Belieber ile güzel Selfieler çekilir.
11.Justin tam anlamıyla koluna 'Beliebers' dövmesi giydirebilir.
Eğer bu dövme kalıcı olsaydı,Justin Frekans alır.Er yada geç gerçek olabilir.(Beliebers dövmesi)
Medya Justin Belieberlara "Ben daha fazla seviyorum" derkene :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
%100 Bieber [2]
NonfiksiKanadalı pop, çağdaş R&B şarkıcısı, oyuncu ve şarkı yazarı Justin Drew Bieber'ın tüm haberlerine buradan ulaşabilirsiniz. %100 Bieber [1]'in devam kitabıdır.