Şimdi sık gördüğüm bir konuyu paylaşıcam.Şu aralar sürekli İnstagram ve Twitter'da One Direction ile Justin'in karşılaştırmasını görüyorum.
Yazılan ise aynen şu; "Directioners sahneye su attığında Harry'de onlara attı vs yeri temizledi."
Justin'e su atıldığında sahneyi terk etti.
İlk öncelikle şunu Belirteyim Directioners ile hiçbir zaman bunun gibi saçma sebeplerden dolayı tartışma yaşamadım.Her Fandomda çürük ve saygısız insanlar vardır.Kendi fandomumdada var.Bu Fandomla değil 'kişilikle' alakalı.
Ama sorun şu ki Justin cidden insanlara göre basit olsada psikolojik olarak zor bir dönemden geçti.Sahneye çıktığında yuhalandı.Allah aşkına MTV de iki sene önce yuhalandığında, şimdi yeniden çıktığında ağlayışını görmediniz mi? İçini bilemem ama anlamaya çalışıyorum.Eminimki o sahnede eskisi aklına gelmiştir.Farketmiyor musunuz? Artık her attığı adıma dikkat etmeye çalışıyor ve kendide söylediği gibi güvensizlik sorunu var.Ve hangimizde olmuyor hayata karşı? Ve tabiki bu kadar olaydan sonra Su fırlatma olayı bile onda birşeyler uyandırıyor.
Ve onuda geçtim One Direction'a su atan kişiler kendi hayranlarıydı.Ve tabiki onlarda buna karşılık olarak takdir edilir ve sevimli şekilde karşılık veriyor.
Ama Justin'e atan kişiler ise oraya onunla dalga geçmek için gelmiş bir grup kişiydi.Justin zaten üstüne basa basa söylüyorum 'Arkadaki Belieberlar'dan özür diledi'
O kızların Belieber olmadığını biliyordu.Olsalar Justin karşılıksız kalmaz bir kova suyla geri yanıt verirdi. (Komik olurdu sjahsjah)
O kızlar buda yetmezmiş gibi Snapten dalga geçtiler.Orada Justin'e de saygısızca konuştular.Emin olun 1D de aynı kızlarla karşılaşsa ve benim fandomumdan biri bunu yapacak? Bizzat ben kendim savunurum 1D'yi.Bunu kızmak amaçlı yazmadım.Aranızda sadece bu düşüncede olan varsa belki fikrini değiştirir diye yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
%100 Bieber [2]
Não FicçãoKanadalı pop, çağdaş R&B şarkıcısı, oyuncu ve şarkı yazarı Justin Drew Bieber'ın tüm haberlerine buradan ulaşabilirsiniz. %100 Bieber [1]'in devam kitabıdır.