The Bert Show Röportaja devam...
Justin:"Benim tarafımda harika insanlar var.Scooter'a sahibim.Ve o harika bir adam."
"Benim aşkım ve tutkum insanlar, ve
benim müziğim burada devreye giriyor.Çünkü onlara ne olursa olsun özel birşeyler vermeye çalışıyorum.Bence benim müziğim bu bağlantı yoluyla geliyor""Benim müziğim ile onlara yardım ediyorum.Bilmiyorum.İlle de bir konuşmacı olmak gibi bir niyetim olması,ya da seni tanıyan biri,bunun benim platformumun olduğunu düşünüyorum.Bence benim konserime gel ve enerjiyi hisset."
Justin; "...benim müziğim. Uhm..benim müziğimin olumlu ve güzel olduğunu biliyorum. Bundan da bir şey alabilir umarım."
"Bu bir dinin içinde olmak gibi.Bilirsin,ne zaman bir konsere geliyor olsan tüm sorunları arkanda bırakırsın"
Justin konserinin bir din gibi olması hakkında:"Ellerini kaldır ve sanki "sen sadece oradasın ve bu bir hediye.' "
"Bir süre bunun gibiydim;Biliyor musun? Ben mükemmel değilim.Mücadele ediyorum.Problemlerim var."
Her şeye sahip olduğunda bir gerçek var ki JB: "...bir süre sonra, sanki, Sırada ne var? Yeni bir araba istiyorum, ve bencilce bir şey değil."
"Bu insanın doğasında vardır.(istemek)Ve sonra tamamlanırız.Bir alıntı vardı:'Herkesin ünlü olmasını isterdim.Böylelikle kimse ünlü olmak istemezdi.İnsanlar bunun inanılmaz birşey olduğunu düşünüyor.Ama kimse gerçekten baskıları anlamıyor."
"İnsanlar benim Youtube'da bulunduğumu biliyor."
Justin Beauty and a Beat şarkısı hakkında;"O zamanlar popüler bir müzik oldu.Ama asla o şarkının büyük bir hayranı olmadım." Dedi.
●●●
Justin verdiği röportajda öncelikle şakayla karışık bir şekilde Hands To Myself klibi hakkında:
"Ne şimdi o kalbime ne yapmak istiyor? Sadece şaka yapıyorum. O beni seviyor. Bende onu seviyorum hem de her zaman. Bu çocukta kim? ( klipteki çocuk ) O şaka gibi. Bu herif tam bir mankafa. Hayır, aslında çok yakışıklı bence de tamam yalan söyleyemem" dedi.
Justin röportajın devamında ise daha ciddi bir tavır takınarak:
"Ben sadece onun (Selena) mutlu olmasını istiyorum. Onu seviyorum. Hala arkadaşız. Biz şöyleydik " belki tekrar gelecekte bir araya geliriz" ve sonra birbirimizden uzakta büyüdük ve bu yüzden artık aynı insanlar değiliz"
●●●
Diğer haberlere gelecek olursak Hailey Baldwin ile Justin beraber.
Justin dün Twitter'da;"Mutlu olmak iyi hissettiriyor."yazarak tweet attı.
Ve Carly Rae Jepsen'dan "Run Away With Me" şarkısını paylaşarak Hailey'i etiketledi.Şarkının anlamı "Benimle uzaklara kaç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
%100 Bieber [2]
SaggisticaKanadalı pop, çağdaş R&B şarkıcısı, oyuncu ve şarkı yazarı Justin Drew Bieber'ın tüm haberlerine buradan ulaşabilirsiniz. %100 Bieber [1]'in devam kitabıdır.