Louis POV:
06:30 AM.
Zoals elke ochtend word ik wakker gemaakt door mijn wekker, ik word wakker met een radio wekker zodat ik altijd in de ochtend het weer weet en mij er op voor kan bereiden. Zoals gewoonlijk blijf ik een kwartier langer liggen. Waarom ik dat doe? geen idee.
06:45 AM
Ik kom langzaam maar zeker uit bed en ik zie dat ik nog een half uur heb om bij Harry te komen. Ik haast me uit bed en ik spring letterlijk onder de douche waarbij ik bijna uitglijdt. Ik was mezelf zo snel als ik kan en haast me dan naar mijn slaapkamer. Daar trek ik snel mijn rode broek met een gat bij mijn rechterknie aan met daarop mijn witte shirt met rode strepen. Ja ik weet wat je denkt mijn kledingstijl is niet zoals die van iedereen. Snel pak ik mijn witte gympen en zie ik dan het al 07:05 is. Aangezien ik altijd om 07:15 bij Harry ben en daar mee eet is het geen probleem. Ik doe mijn korte bruine haar goed met gel, ik poets mijn tanden en ik pak mijn tas in. 07:10, Precies op tijd. Ik loop naar beneden en er is verder niemand thuis. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder werkt in een ziekenhuis dus die moet al vroeg aanwezig zijn. Ik grits mijn sleutels snel van de tafel af en ik pak mijn jas. Voor dat ik het weet ben ik buiten en loop ik richting Harry. Aangezien Harry naast mij woont is het geen probleem als ik iets later zou komen maar ik hou van op tijd zijn dus dat ben ik ook bijna altijd.
07:15 AM.
Ik loop op mijn gemak naar Harry (of te wel Hazz) Zijn huis toe en ik zie hem al lopen in de woonkamer. Een grote glimlach komt al gelijk op mijn gezicht en ik krijg het er warm van. Ik heb de afgelopen tijd steeds meer moeite om mij in te houden rondom Hazz om het niet te laten blijken dat ik verliefd op hem aan het worden ben. Want hallo wie wilt er nou een beste vriend die gay is en ook nog op je verliefd is , ik zou sowieso aan de kant worden gezet. Ik zet mijn gedachtes opzij en ik bel aan bij Harry zijn huis. Harry antwoord de deur en zegt met zijn oh zo'n vrolijke ochtendstem: "Goedemorgen Lou" . Ik glimlach vriendelijk naar hem en ik antwoord vriendelijk :"Goedemorgen Hazz". Als ik eenmaal binnen ben groet ik de moeder van Harry en ga ik rustig aan tafel zitten. Ik eet gezamenlijk met Harry een croissantje en dan vertrekken we naar school.
08:15
Eindelijk zijn we dan weer op school , fijn die maandagen. en deze maandag duurt ook weer extra lang om dat Hazz moet nablijven vanwege een vechtpartij of iets , ik snapte het niet helemaal. Maar zoals altijd wacht ik op hem. We lopen snel langs de kluisjes om onze boeken te pakken en dan gaat de bel alweer. We hobbelen naar ons klaslokaal voor de eerste les wiskut... of te wel wiskunde. De leraar groet ons vriendelijk dus ik doe dat ook. Alleen volgens mij heeft de krullenbol er geen zin in vandaag, het is tenslotte maandag.
12:30
Nadat we eindelijk verlost zijn van de eerste helft van de dag komt er eindelijk een half uur waar ik altijd met smart op zit te wachten : de lunchpauze. Als een kip zonder kop rennen ik en Harry naar de kantine alsof ons leven er vanaf hangt. We gaan een beetje in de hoek van de kantine zitten, anders word je zo bekeken. En daar eten we met zijn tweeën onze lunch op. Nadat Harry zijn lunch op heeft zegt die op zijn charmante manier : "I have to take a wee" Zo gezegd zo gedaan ging die naar de wc en ik lachte hem nog na.
Even later is Harry nog niet terug en raak ik verzeild in mijn gedachtes. On opgemerkt komt er een groepje jongens om me heen staan. Ik leg mijn huiswerk aan de kant en ik zie we het zijn. Het zijn de "populaire" kinderen van de school. "Aha dus hier zit onze grote tommo"zegt de Football captain van ons team. Zijn naam is Drake , de grootste rotzak die je maar kan tegenkomen hier op school. Hij gritst mijn notitieboek uit mijn handen en scheurt de papiertjes een voor een uit het boek. "Laat me met rust oké, ik doe helemaal niks". En voordat ik het weet word ik van mijn stoel af gegooid en uitgescholden als "vieze flikker ga je normaal aankleden" en "waar is dat vriendje van je als je hem nodig heb hmm?". Oke ik weet dat ik niet de normaalste kledingstijl heb van deze school en dat ik een beetje op een nerd lijk omdat ik gewoon beter kan leren als de rest maar is dit dan een reden om mij zo te kleineren?. Inmiddels is er een groepje studenten verzameld om ons heen. Iedereen kijkt toe hoe ik tegen mijn hoofd geschopt word en hoe ik in mijn maag geschopt word. Ik roep nog zo hard als ik kan "HAARRYYY"maar ik weet niet zeker of die me heeft gehoord. Als ik nog een trap tegen me hoofd krijg draai ik mijn hoofd om en zie ik Harry staan. En toen werd alles zwart voor mijn ogen.
Harry's POV.
Ik storm op de jongens af als een kip zonder kop en ik trek Josh die lelijke hufter van Louis af. Wat denken hun wel niet stelletje debielen? Ik schreeuw naar ze dat ze moeten oprotten en ze lopen lachend weg. Hoe kunnen ze dit Louis aandoen, MIJN Louis? Oke ik weet dat hij anders is dan de rest maar dat maakt hem dus zo uniek en wie hij is. Ik til Louis op die volgens mij buiten bewust zijn is en ik ren als het ware naar mijn huis. f*ck die school ik ga vandaag helemaal nergens meer heen. Ik gooi thuis de deur open en ik leg Louis voorzichtig op mijn bed. Ik zoek voor mijn moeder maar ze is er niet, ze is vast naar haar werk gegaan. Ik haal een glas water voor Louis en de EHBO doos, het is gewoon te zielig hoe hij er uit ziet. Ik verbind zijn wondjes op zijn hoofd en arm en dan komt hij rustig bij. Hij schrikt van waar hij is en springt letterlijk uit bed. Ik stel hem gerust: "rustig maar Lou , alles is goed je bent bij mij thuis". " Omijngod Harry , dankje dankje dankje". Louis stapt huilend op me af en gooit zichzelf direct in mijn armen. Och ik heb zo een medelijden met deze jongen. Het is gewoon te zielig om te zien hoe erg hij gepest word omdat hij zichzelf is. Ik pak een extra matras uit mijn moeders kamer en ik leg die naast mijn bed op de grond. "Louis stuur je moeder maar een berichtje dat je vannacht bij mij slaapt, we gaan vandaag nergens meer heen, we gaan films kijken en gamen en alles en morgen melden wij ons ziek, jij gaat niet meer terug naar die vervloekte school". Louis knikt begrijpend en stuurt zijn moeder een smsje :
Hey mam,
Uit school ga ik naar Harry toe ik blijf bij hem logeren.
We hebben morgen een vrije dag dus maak je maar geen zorgen.
xxx Louis
Met dat berichtje zetten wij allebei onze telefoon uit en gaan we de gehele middag/ avond er een gezellige dag van maken. Dat Louis snel weer mag genezen en dat hij deze lullige dag in zijn leven vergeet.
JE LEEST
Larry Stylinson: Friendship of a lifetime.
FanficDit verhaal gaat over 2 heel eenvoudige jongens : Harry (18 Jaar) & Louis ( 19 Jaar). Ze groeien samen op in het drukke Londen en maken veel mee , ze steunen elkaar in alle ups en downs van het leven zoals echte beste vrienden, alleen dragen ze alle...