.22

315 23 0
                                    

Felix perspektiv:

Oscar skulle komma hit idag. Det är våran en månads dag idag, han sa att han skulle göra dagen oförglömlig. Kanske ville han gå ut med vårat förhållande vilket han inte ville innan. Han är rädd för alla konsekvenser av den handlingen.

"Knack knack"

Oscar stiger in i lägenheten och synar min upp och ner i vad aom känns evigheter och jag vrider mig obekvämt när hans blick iaktar mig.

"Hej min vackra, underbara och otroligt sexiga Felix. Är du redo för en oförglömlig kväll?" Är det förata han säger efter hans iaktagelse.

Allt blod och all värme i min kropp strömmar upp i kinderna och jag föraöker för gäves glömma mitt ansikte i händerna så gott det går medans jag nickar.

X Efter kvällen X

"Jag hade kul ikväll" Log kag och han log tillbaka.

"Det var det jag hoppades" Log han tillbaka och jag kysste honom. Det var en lång och känslo loaddad kyss. Han drog sig ur kyssen och vände sig om för att gå.

"Oscar. Vänta. Jag älskar dig" det är förata gången jag yttrar orden till någon utanför min familj och jag väntade spänt på hans närkommande reaktion.

"Jag älskar dig också Felix. Min fina Felix" sa han kärleks fullt tillbaka.

Denna kvällen han varit den bästa någonsin bättre än de kvällarna jag och Hugo gjorde något sådant. Och jag somnade med ett stort leende på läpparna.

Just You|| FOSCARWhere stories live. Discover now