Felix pespektiv
Oscar står i köket i endast kalsonger och lagar köttfärssås med pasta till middag gör oss två. Han står i endast kalsonger på grund av våran tidigare aktivitet i rummet. Bara av att tänka på vad vi för bara en stund sedan gjort får mig att rodna. Jag sätter mig vid det fin dukade bordet som han så fint dukat under tiden jag tog en dusch och klätt på mig ett par mjukisbyxor och en t-shirt.
"Jag går och klär på mig kan du ställa fram maten på bordet slänger älskling?" Frågar Oscar och jag rycks ur mina egna tankar. Jag nickar endast och han springer in i vårat gemensamma sovrum.
Jag lyfter bort pastan från spisen, heller av vattnet och klickar i en bit smör. När det är klart så ställer jag pastan på bordet med ett underlag. Jag lyfter även av köttfärssåsen och ställer den på bordet men ett underlag. När jag satt mig ner kommer Oscar tillbaka med en liknande klädsel som jag.
"Jag tänkte att vi borde tänka på att kanske bilda familj snart? Kanske adoptera ett litet barn? Eller vad säger du?" Undrar Oscar och jag sätter matten i halsen och måste hosta några gånger. När min andning är normal igen tittar jag lungt upp på Oscar.
"Det är klart jag vill älskling" Han skiner upp i ett lysande leende och reser sig upp och går fram till mig. Han ställer sig på ett knä och kollar upp på mig. Han gräver fram en svart ask ur sina mjukisbyxor och jag sätter andan i halsen. Ska han fria?
"Felix Sandman, skulle du vilja göra mig till världens lyckligaste och gifta dig med dig med mig?"
"JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!" Yttrar jag och hänger mig om Oscars hals vilket får honom att tappa balansen så att vi båda hamnar på golvet.
SLUT!!
Uppdateringen av den här har inte varit den bästa, jag gillade att skriva den här och den förra, men jag vet att jag borde öva mer innan jag börjar skriva här på wattpad.
Jag är glad över att folk ändå läser och i framtiden kanske det kommer en till, dock mer utvecklad och mer genom tänkt.
Skriv gärna vad ni skulle vilja att jag skrev så kanske jag kan skriva en med bra uppdatering och kanske en till foscar? Eller ogmar, fogge eller osgge? Är faktiskt rätt sugen på att skriva en Fogge med mycket sex haha! Skriv gärna vilken NI skulle vilja läsa! Det kanske till och med kommer in lite mer sex i den än i den här... 😏
KOMMENTERA!