Sabah alarmın sesiyle uyandım .Mızmızlana yataktan kalktım .Okul yansa çok güzel olur ya , siyah yüksek bel şortumla üstüme beyaz sfır kol badi mi giydim ayağimada hafif topuklu siyah ayakkabilarimi giydim .Saçımı uçlarını dalgalandirdim, hafif bi makyaj yapıp hazırdım .hemen evden çıkıp okula gittim .ilayda yı görünce canla bişiler konuşuyorlar yanlarına gidip
"Selam gençler "
İlayda " Hoşgeldin canım "
Can "HOŞGELDİN "
" CAN eylül benim en yakın arkadaşım "
" memnun oldum tanıştığımıza eylül"
" Bende can "
Sonra üçümüz sınıfa girdik gülerek .Sonra sırada savaşı görünce dünkü sinirimin daha geçmediği ni anladım .Ben hemen sırama geçip oturdum Savaşa hiç bakmamıştım bile .İlaydayla can önüme oturdu lar aslında birbirlerine çok yakışıyolar .Onlar koyu bir sohpete dalmışlardı . Bende zaten savaş burdayken rahat olamazdim. Savaşın çetesi sınıfa gelip savaşla konuşmaya başladılar .
Savaştan:
Şu eylül sinirimi bozmaya başladı .Bana ilk defa karşı gelen oldu .bizim çete gelip bugün napcaklarını sordular .
" akın bugün bişi olmucak sen pelin leri al bara geçin "
" Tamam"
Pelin lafa atlayıp
" ya savaş bugün biraz senle gezsek ya"
" Hayır dedim kaç kere pelin akın hadi gidin "
Eylül den :
Savaşın çetesi geldiğinde konuşmaya başladılar savaş onlara bugün bişi yapmicaklarini söyledi
Acaba ne işler yapıyorlar neyse beni ilgilendirmez.Galiba çeteden olan pelin Savaştan hoşlanıyo neyse banane hoca sınıfa geldi .Hepimiz ayağa kalktık yine savaş kalkmadı ." oturun çocuklar eee ödevi yapmaya başladınız mi "
ödev aklımdan çıkmıştı ya ilayda lar yapmaya başladı biz daha yapmadık .Ders böyle geçti zil çalınca hoca çıktı bende lavoya gittim İlaydayla.
" siz ne zman başlıcaksınız ödeve "
" Bilmiyorum ilayda bilmiyorum "
Bunu söylerken bağırmıştım .
"İlayda Özür dilerim savaş yüzünden sinirliydim Özür dilerim "
" bişi olmaz canım ."
İlayda yı çok seviyorum çok iyi niyetli bir kız okul böyle geçti çıkışta ilayda lavaboya gitti bende onu kapıda bekliyodum.Bi anda savaş karşıma geçti .
" ödeve bugün başlayalım .hemen yapıp senden kurtuluyum"
"ya sen kimsin bana emir veremezsin"
" veririm şimdi kapa çeneni bu akşam ben seni almaya gelcem kapıda hazır ol "
Diyip gidiyor du arkasından bağırdım ." sana evimin nerde olduğunu nasıl mesaj atcam telefon numaran yok"
" Ben kaydettim merak etme şimdi kes sesini"
" Sen nasıl benim telefonu mu karıştırırsın "
Beni dinlemeden gitmişti gerizekalı nolcak . Ben böyle sinirle beklerken ilayda geldi
" geldim "
" Hoşgeldin "
"Eylül noldu"
"Nolcak savaş ben seni beklerken geldi bu akşam ödevi yapmaya başlıcakmışız ödevi yapıp benden kurtulmak istiyomuş. Bide bana akşam seni evden alırım dedi bende numaran yok sana nasıl mesaj atcam dedim ben kaydettim dedi ve gitti bana emir vermek ten başka bişi yapmiyor bu çocuk deli olcam "
" Tamam eylül sakin ol o savaş herkese böyle tamam sana biraz daha kaba ama "
" neyse ilayda bugün size gelemicem bu gerizekalıyla buluşup şu ödevi yapcaz Özür dilerim "
" başka zaman gelirsin canım bak gelince herşeyi bana anlat can "
" Tamam ilayda "
İlayda yı öpüp hemen eve gelip duşa girdim .Telefonuma mesaj geldi .
Gönderen : savaş
Bir saate kapıdayım beni sakın bekletme eylül.
Ya bu çocuk ne zaman bırakcak bana emir vermeyi .Hemen dolabımı açık mini askılı bir elbise çıkardım .altima hafif topuklu ayakkabı mi giyip Saçımı sadece hemen açıp üstün tarak la geçip düzeltim hafif makyaj yaptım .aynanın karşısına geçtigimde o kadarda abartılı olmamıştım sadeydim zaten onun için hazirlanmicaktim. Çantamı alıp aşağıya indim savaş arabasının yanında sigara içiyor du .
"Hele şükür allahtan mesaj attım kim bilir atmasam beni ne kadar bekletcektin"
" savaş bana emir verme "
" kızım sanane ister veririm ister vermem "
Sinirden ölüyodum bu çocuk beni hep kırıyodu. Arabaya bindim yarım saat boyunca arabada ikimizde konuşmadık .araba durduğunda arabadan indim etrafıma baktım kocaman bir ev vardı savaşın arabasi neden ve parasının olmasının sebebi ailesi zengindi neyse banane .
" Eylül yürüsene "
"Yürüyorum ya "
Salona geldiğimizde hala sinirliydim .
" hadi başlayalım savaş "
" ben çok acıktım önce yemek yiyelim"
" ben aç değilim "
"Eylül yemek yemedigini biliyorum "
Deyip gitti 15 dakka sonra elinde pizza ve kolayla geldi yemeye başladı benim yemediğimi görünce
"Ye şunu eylül "
Bende daha fazla dayanamayıp yemeye başladım bitince mutfağa götürdüm .ve ödeve başladık 1 saattir ödev yapıyoruz savaşla şuan çok yakın mesafeyle ödev yapıyoruz .şuan o kadar masum görünüyor ki ve kavga da etmiyoruz.
" Eylül bu günlük bu kadar yeter başka zaman devam ederiz ben sana haber veririm."
Savaş diye bağırdım .
" bana emir verme tamam mı artık cidden sinirleniyorum sen kimsin ya kimmm "
" Ben Kimim mi sor herkeze ben kimim kızım ben sana emir veririm ben herkede verirm "
Bağırarak
" veremezsin savaş veremezsin evet savaş sen okulda çetesi olan birisin herkese emir veriyorsun ama bana veremezsin ben diğer kızlar gibi değilim yakışıklısın diye yada belalısın diye senin dediklerini yapmam "
Artık kendime engel olamıyordum gözümden yaşlar akmaya başladı savaşta bağırarak
" yapacaksın tamam mı yapacaksın sana ne dersem yapacaksın kızım kork artık benden sana neler yapcam "
Bağırarak
" yapmicam anladın mı"
Ağlamam şiddetlenmişti
Savaş bağırarak" yapmak zorunda kalcaksın"
Ağlamam devam ediyodu Savaşın son dediğinden sonra Çantamı alıp koşarak evden çıktım kaç saattir koşuyorum bilmiyorum. İlayda lara gelip kapıyı çaldım hala ağlıyodum .kapıyı ilayda açtı ona sarıldım .
" Eylül bu halin ne "
Odasına geçip hıçkırıklarim arasında olayı anlatmaya başladım ilayda sinirlenip.
" kim oluyo ya o öldürüm onu"
" İlayda bu gece burda kalabilirmiyim"
" tabi eylül kalabilirsin burası seninde evin "
Saat baya geç olmuştu ilayda uyuya kaldı bende hala ağlıyodum .gözüm şişmişti uyumak için yatağa girdim son sözüm nefret ediyorum savaş senden...