4 Bölüm

131 4 0
                                    

ben hep eylülün ağzından yazcam tabi arada öbür karakterlerin ağzından da yazcam .iyi okumalar :)

Sabah ilayda nın kafama yastıkla vurmasıyla uyandım .

" çok uykum var ."

" Kalk eylül hadi okula geç kalcaz."

"Ben okula gelmicem savaş la karşılaşmak istemiyorum. Artık benden korkmalısın dedi kim bilir bana napcak. "

" Eylül okula gitmen lazım okula giderek ondan korkmadığını göstermen lazım "

" ama ilayda-

Sözümü keserek

" Hadi kalk yüzüne bak ağlamaktan gözlerin şişmiş .

Hemen kalkarak banyoya gittim cidden çok kötü görünüyodum. Üstüme sraplez bir mini elbise giydim ayaklarıma hafif topuklu su yeşili ayakkabımı giydim .Saçımı yandan örerek hafif makyaj yaptım .Son olarak su yeşili sırt Çantamı taktım sırtıma. Başka bir okulda olsaydık böyle giymemize kızabilirlerdi. Ama bu okulda karışmıyolar neyse banyodan çıkıp .

" İlayda ben hazırım "

"Bende hazırım çok güzel olmuş sun"

"Sende "

Okula geldiğimiz de ben hala korkuyordum

" Hadi eylül "

" geliyorum "

Sınıfa girdiğimiz savaş sırada oturuyordu beni farkedince beni süzmeye başladı bende korka korka sırama geçip oturdum ilayda arkasına dönüp rahat olmam için bakış attı. Bianda yanımda nefes hissedince korktum .

" çok güzel olmuşsun ödev günü yaptığının bedelini ödeyecek sin."

Laflarindan sonra korktum sesimi çıkarmadım taki savaşın eli bacağıma değinceye kadar . Dayanamayıp hoca olmasını takmayarak bağırmaya başladım .

" Ya sen nasıl bir insansın be pislik!! "

Ben bağırmaya başlayınca tüm gözler üstümüzde oldu .

"Eylül bana bağırmayı kes!! "

" Sen aşşalık birisin!! "

Hoca tam savaş bişi dicek ken araya girdi

" oturun yerinize!! "

Ben daha fazla göz yaşlarımi tutamadım hocayı umursamayarak sınıftan çıktım ve kızlar tuvaletine gittim .

İlayda dan :

Sınıfta ders işlerken bi anda eylül bağırmaya başladı Savaş acaba napmıştı eylül e sonra eylül ağlayarak sınıftan çıktı arkasından bende çıktım .

Eylül den:

Bir anda kızlar tuvaletinin kapısı açıldı ve ilayda geldi

"Eylül noldu "

Ona sarılarak tüm olayları anlattım .ilayda bağırarak

"Kim oluyo ya o savaş öldürcem onu."

"İlayda lütfen bişi yapma beni eve götür sadece "

"Tamam bişi yapmicam hadi eve gidelim "

İlayda sınıfa gidip çantalarımızı aldı ve eve geldik ben hemen duşa girip .ilayda yı öperek yatağa girdim . İlayda artık bizde kalıyo ailesi yurt dışına gitmesi gerekti .onun için artık benimle beraber

Savaştan :

Deli olcam o kız kim olu yo da bana herkesin ortasında bağırıyor .Kaç saattir bu bardayım bilmiyorum .kaçın şişem olduğunu bilmiyorum .ama hala sinirim geçmedi .o kız herşeyin bedelini ödeyecek yarın herşeyi görcek .

Tehlikeli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin