Köle

113 5 4
                                    

Sabah lanet olası alarmın sesiyle uyandım . Mızmızlanarak yataktan kalkıp ilaydanın odasına gittim bu kız beni deli edecek bi kerede uyansa  ya .

'ilayda'

' Hı '

'Hadi kalk okula geç kalcaz'

'Tamam '

Hemen odama gidip rutin işlerim  yapıp . Siyah bi bluz  altına sarı mini  eteğimi  giyip   saçlarımı bugün doğal bıraktım . Aşağıya inip kavvaltıyı  hazırlamaya başladım .Aklıma savaş geldi onun kadar alçak birini görmedim bu dünyada sırf arkadaşıma  bi zarar gelmesin diye kabul ettim . Kim bilir bugün neler yapcak  bana .

' ilayda kavvaltı hazır '

'Geldim canım '

İlayda kavvaltı ederken bana bakıyodu  bişi demek istiyodu her halinden belliydi .

'Eylül '

'Efendim '

' Özür dilerim benim yüzümden savaşın  dediklerini yapmak zorunda kaldın .'

' sakın  Özür dileme sen benim kardeşim gibisin senin için herşeyi yaparım .'

' ama'

'Ama sı  felan yok .Ee senin canla aran nasıl .'

'Ben can'dan gerçekten hoşlanıyorum'

'Can çok iyi biri bence o da sana  karşı boş değil '

'İnşallah ya '

'Hadi okula gidelim tamam '

İlayda yla beraber okula yürümeye başladık .aklımda hala savaş var kim bilir napcak bugün bana . Okula girdiğimizde direk sınıfa çıktık. İlayda  gelip benim yanıma oturdu .

' yanında dururum  artık '

'İlayda saçmalama işleri daha beter yapmayalım eskisi gibi olcaz  sadece farkı savaşta olcak artık tamam mı moralini bozuk görmücem  bana sakın  ama felan deme . Senin ki geliyo .'

' seni çok seviyorum  eylül '

' Bende seni çok seviyorum  hadi git canın yanına '

'Tamam '

İlayda gittik ten sonra sınıfa savaş geldi . Yanıma gelip .

' Günaydın Kölem'

'Bana Kölem demeyi kes '

'1. Bana emir verme .2. Kölem değil misin istediğimi derim '

' off'

Savaş gelip yanıma oturdu . 5 dakika sonra sınıfa bi öğrenci geldi .dersin boş olduğunu söyledi .ilayda yanıma gelip savaşa sinirli sinirli  baktı .

'Eylül hadi kantine  gidelim '

'Tamam '

Tam gideceğim sırada savaş bileğimi sertçe  tuttu.

Eylül : noldu savaş

Savaş: Ben sana kantine gidebilirsin dedin mi ?

İlayda : ya sen kimsin ki senden izin alcak

Eylül : ilayda .

İlayda : napıyım  eylül sana emir verip duruyo.

Savaş :  o benim kölem  şimdi kes sesini yoksa o dilini koparırım.

Bu çocuk sinirimi  bozuyo. Bağırarak.

Savaş : bidaha benden izin almadan sakın bişi yapmaya kalkışma.         

Tehlikeli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin