CHAPTER 3

570 38 0
                                    

Minyeon akur dengan arahan jin. Dia pun menuju ke belakang kantin dengan perasaan yang bercampur baur. Sampai di belakang kantin erm ape lagi mestilah sekumpulan kingka tu. Minyeon menapak ke arah mereka...

J-hope: yo!! dah sampai dah minah nie.. patut laa bau org kemiskinan kat sinie..

RM: haish.. kau nie diam jer laa..

MY: *erm sabar minyeon* ouh yea ade ape nak jumpe saya kat sinie??

JK: kau ade duit belanja? berapa kau bawak ari nie??

MY: yea!! ouh ari nie saya tak bawak sebab saya bawak bekal ari nie dan bekal tu saya bagi kat seorg budak perempuan tadi sebab saya kesian kat dia.

JK: kau nie baik sangat laa. ok ari nie aku tak ade niat nak ambik duit kau. aku nak belanja kau sebab kau dah banyak tolong aku.nak ambik laa roti nie //beg plastik siaz medium diberi kpd Minyeon//

MY: erm tak pew laa.. lagi pun saya tak lapar sangat, balik nanti pun saya bole makan.

JM: alaa kau nie org dah bagi tu ambik jer laa,banyak songeh laa kau nie..

Minyeon yang agak takut dengan jimin terus mengambil beg plastik tersebut.di lihat dalam beg plastik terdapat banyak roti tapi yang peliknya kesemua roti tu separuh2. minyeon melihat mereka dengan muka yang pelik. rap monster pun bersuara...

RM: ambik laa kitaorg ikhlas,tu semua sebab kitaorg makan separuh jer.. x lalu nak abiskan..

Suga: yup tiba2 kami kenyang dengan separuh roti tu,nak buang membazir pulak kan haha//gelak sakan//

V: tapi aku rase dah macam bagi kat dia nie sisa mkanan jer laa.

JK: lembab laa kau nie v memang sisa makanan kita pun hahaha

MY: //tahan sebak// ouh haha tq sebab bagi tapi... saya tau nape awak semua tak makan abis dan kenyang..

BTS://pelik//

MY:sebab perut awak mungkin akan sakit sebab roti nie tamat tempoh ari nie.. jadi saya tak perlu kan//menapak ke tong sampah// disini laa tempatnye..

kringgg!!!!

MY: ok laa saya masuk kelas dulu loceng dah bunyi//blah//

BTS: //blur//

Sementara itu hyoyeon kembali ketempat dimana minyeon menunggunya,tapi minyeon tak ada dan hanya yang ada ialah jin...

HY: hurm mana pulak laa si minyen nie.. dah suruh tunggu kat sinie dah tadi..//sedih//

Jin: hyoyeon kawan kau pegi jumpe dengan member aku tadi jup nanti dia datang sinie balik.

HY: hah?!? buat ape jumpe dengan diaorg?? diaorg buli minyeon lagi ker??//risau//

Jin: tak ade laa.. jungkook belanja dia.

HY: *jungkook belanja? biar betul*//fikir//

MY: hyoyeon-nah jom masuk kelas loceng dah bunyi.

HY: minyeon!! jom laa tapi aku tak sempat nak beli air sebab ramai orang laa..

MY: ouh tak pew laa, jom laa masuk kelas nanti kalau lambat kena denda nanti..

HY: ouh ok jom!!

Jin: *tinggalkan aku macam tu jer!! tapi comel laa hyoyeon tu risau tadi*//senyum//

I Hate KingkaWhere stories live. Discover now