Sebelum nie minyeon ade menjerit kat dalan kedai. Bile ken datang tengok minyeon sudah terduduk atas lantai sambil menahan sakit. Ok n ie sambungannya
Ken: MINYEON!!
MY: hurgh OPPA! hiks hiks...// menagis// oppa sakit... siku kiri minyeon sakit.. minyeon jatuh..
Ken: macam mana boleh jatuk nie.. //menapak kearah minyeon//
Staff 1: maafkan aku minyeon.. aku lupe nak letak papan tanda tengah mop tadi...
Staff 2: kau nie lalai laa hara... sian minyeon.. meh sini aku tolong kau bangun, kau bole bangun kan??
MY: Tak ape yen aku rase bole bangun nie..
Ken dan yen mengangkat minyeon. Yen mempimpin tangan minyeon sebelah kanan manakala ken sebelah kiri. Minyeon menjerit kesakitan dan memegang siku kirinya , ken yang terkejut lalu melepaskan tangan kiri minyeon. Dilihat siku minyeon lebam, hara yang rase bersalah banyak2 meminta maaf dan ketakutan.
H: minyeon maafkan aku.. aku bukan sengaja nak buat kau macam nie..
MY: ehh tak pew laa.. sikit jer nie ok aku maafkan kau//senyum//
H: betul ker nie?? Aku tengok macam teruk jer siku kau nie..
MY: tak sikit jer//senyum//
Ken: erm pe kata kita pegi klinik check nak?? Oppa tengok pun macam teruk jer..
MY: perlu ke pegi..tak payah laa..
Ken: betul tak nak check nie??
MY: //hanya menganguk//
Ken: ok laa kalau macam tu.. tapi kalau ade ape2 bagitau oppa kalau2 oppa bole tolong.. ok staff lepas nie hati2 yea..
Staff: OK!!
KEN: good gurls.. hara, oppa tak salah kan hara tapi lepas nie hati2 yea.. nasib baik laa bukan customer yang kena.. ok oppa nak kluar ade hal//senyum//
Staff: BYE!!
Yen: minyeon kau jadi casher jer ari nie.. kau mesti tak bile nak angkat barang berat2.. nak ambik baju bahagian atas lagi..
H: yup betul tu.. nanti aku tolong kaj casher skali jugak kalau ramai customer yang nak bayar.
MY: tq smua//senyum manis//
S
K
I
P
Keesokannye
Disekolah
Pagi dikelas waktu pelajaran pertama kelas bermula dengan tenang saja. Tapi tidak minyeon sebab tidak selesa diperhatikan oleh jungkook dimejanya macam harimau nak terkam saja.
MINYEON P.O.V
"ISH apesal laa mamat tu pandang aku macam tu. Erm dia ada syak pasal semalam aku tipu dia ke.. ape aku nak bagi alasan nanti kalau dia tanye.. hah.. senang jer hihi.. " pandang ke arak jungkook. Jungkook senyum sinis kearah minyeon. "Fokus pelajaran minyeon"
END P.O.V
WAKTU REHAT
HY: minyeon aku tak dapat nak rehat dengan kau sebab aku kena pegi pejabat ade hal sikit..
MY: er mn ok.. aku pun malas nak pegi kantin.
HY: jumpe nanti yea bye
MY: bye//senyum//* erm bosan laa pegi perpustakaan laa..*
YOU ARE READING
I Hate Kingka
De TodoSinopsis Mengisahkan seorg budak remaja perempuan menjalani hidup dlm kebahagian... Tpi smua kebahagiannye tidak kekal begitu lama... Baginye smua kebahagiannye hilang berpunca dri sekumpulan KINGKA disekolahnye... Apekah punca kebahagian hilang yg...