Angel's POV
Docházel mi vzduch ale pořád jsem běžela,strašně jsem se bála že když přestanu tak mě doběhne a zmlátí do bezvědomí..znovu.
Po chvíly už jsem opravdu nemohla dýchat a spadla jsem na kolena,chytla jsem se za břicho a snažila se popadnout dech,mé slabé a zmlácené tělo tomu moc nepomáhá no vůbec tomu nepomáhá.
Rozhlídla jsem se kolem,všechno mám pořád rozmazané celkově díky obrovskému monoklu nic nevidím,ale dochází mi že jsem vstoupila tam kam bych neměla,ale co už jsem strašně unavená a pokud si a chvíly neodpočinu tak umřu vyčerpáním a bolestí..
Našla jsem jeden velký strom a položila mojí deku pod něj,lehla jsem si a zkoulila do klubíčka zavíraly se mi oči a já jsem upadla do hlubokého spánku.
Jason's POV
S mojím gangem jsme připravovali plán na další krádež,napadení.Neděláme to moc často většinou jen odstrašujeme okolí ale tentokrát opravdu loupit jdeme.
Jestli se ptáte kdo jsem
Jsem mafián,gangster,říkejte mi jak chcete.
Ale musíte vědět že jsem Jason Mccan a celé tohle teritorium patří mě!
Les,rokle,a tmává strana města.
Kdo vstoupí do mého teritoria tak bude potrestán..
já rozhoduji o trestech.
"Našli jsme dívku"zavolal na mě Toby člen mého gangu.
"Dívku?kde?"
"Na začátku lesa šéfe"odpověděl
"Dej mi lokaci,dojdu si pro ní osobně"řekl jsem uplně bez emocí..
Jen počkej až tě najdu.
-----------------------------------------------------
Tak doufám že se můj příběh alespoň někdo čte:D
Komentujte kdyžtak jestli se vám příběh líbí,omlouvám se že přidávám pomalu ale zlepším se.
Oslavovala jsem vánoční svátky s rodinou a dodělávám mnoho věcí do školy takže nemám moc času ale budu se snažit i tak přidávat.
YOU ARE READING
Living with the Mafia leader ~Jason Mccann~
FanfictionAngel je nevinná dívka co se ztratí v lese Vstoupí ale na území na které by vkročit neměla.. Území kde bydlí nebezpečný mafián ~Jason Mccann~