6.Vítej mezi námi

795 48 15
                                    

Jason Mccann POV

Po dlouhém rozhodování sám se sebou jsem se rozhodl že tu Angel zůstane. Rozhodně bych si nedovolil jí nechat pobíhat po lese..Nemá se kam vrátit a tenhle dům je dost velký ,můžu si sem nastěhovat koho chci! A i když se to bojím přiznat tak se mi Angel nějakým způsobem líbí.. A to mě se moc holek nelíbí popravdě. Vyšel jsem ze své pracovny která se nachází naproti mému pokoji a vešel jsem dovnitř Angel klidně spala na mé posteli,přitáhl jsem si židli k posteli a sedl si vedle ní.Chytil jsem její malou ruku,byla strašně studená.Rychle jsem se zvedl a došel do mé šatny,na vrchních poličkách mám většinou deky navíc tak jsem jednu vzal a přikril jí s ní.Chudák holka ,nechápu jak jí mohl někdo takhle zřídit. Má modřiny po těle,teda alespoň na těch částech těla které nejsou zakryté oblečením a její obličej je taky pěkně zmlácený ,má monokl na levém oku a napuchlou tvář. Ten člověk co jí zmlátil je opravdu monstrum ,až ho najdu tak uvidí s kým to má dočinění ,bude litovat.

Nevím jak dlouho jsem vedle ní seděl ale po chvíli se začala probouzet , držel jsem si od ní odstup kdyby náhodou se mě lekla.. Což je dost možné protože se mě lekla už když se probudila poprvé..A když o tom teď přemýšlím..to jsem tak škaredý že se mě lekla?o.O No nevadí.

"Jasone?"

Při mém přemýšení jsem si ani nevšiml že se Angel probudila,já mám dneska záseky že to ani není možný,jsem z ní ůplně mimo.

"Angel? Prospala ses dobře?bolí tě něco?"zeptal jsem se starostlivě

"noo,docela dost mě bolí břicho a-a oko mě docela bolí taky"řekla potichu

"můžu se na to podívat?"

"na co?"zeptala se polekaně

"na to břicho"

"dobrá"odpověděla a odkryla deku

Vytáhl jsem trochu její triko nahoru abych viděl na její břicho a to co jsem viděl mě zarazilo.Měla více než tři velké nafialovělé modřiny na břichu v oblasti žeber.Tohle se mi nelíbí.. Stiskl jsem jí lehce stranu břicha abych zjistil jestli nemá nějakou vnitřní bolest a v tu dobu vykřikla.

"au,au tohle bolí,nešahej na mě prosím"vykřikla a posunula se více a více ode mně

"dobře promiň , necháme to být prozatím"

"dobře" odpověděla

"dal jsem ti do koupelny nějaké čisté oblečení tak se běž vysprchovat a obleč se potom tě půjdu představit ostatním"

"představit ostatním? proč představit ostatním?" zeptala se zděšeně

"protože chci aby jsi tu zůstala,takže tě představím pro začátek alespoň těm nejbližším,nedovolím už aby ti někdo ublížil"

pomalu se zvedla z postele a odcupitala ke koupelně,zvedla hlavu a otočila se na mně.

"a Angel?"

"ano?"odpověděla

"Vítej mezi námi"

-------------------------

Po dlouhé době jsem zpátky a budu se snažit aby byly příběhy mnohem delší a častěji,napište mi do komentářů jestli se vám příběh líbí a co mám změnit!♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Living with the Mafia leader ~Jason Mccann~Where stories live. Discover now