4.Dívka

767 43 2
                                    

Jason's POV

Nikdo a opakuji nikdo nevstupuje na mé teritorium..

Vyšel jsem ven z domu a pokračoval jsem na začátek lesa

Dům našeho gangu je přesně uprostřed lesa..

Blížil jsem se k místu kde by ta dívka měla být,a co tu vlastně dělá? zeptal jsem se sám sebe

Došel jsem k jednomu většímu stromu a našel jsem jí tam ležet,pod sebou deku a rty měla uplně fialové zimou,z nosu jí tekla krev.

Nerad to říkám ale tohle je poprvé za dlouhou dobu co pro někoho cítím lítost,chudák holka opravdu.

Pomalu jsem se k ní naklonil a šáhl jí na obličej 'Byla uplně ledová'

Jednu ruku jsem jí dal pod kolena a druhou pod záda a zvedl jí.

Odnesl jsem jí až do domu do pokoje pro hosty a položil jí na postel.

---------

"Tak co šéfe? ukázal si jí kdo je tu pán? Toby zakřičel

"Ukázal kdo je tu pán? Děláte si prdel?Ta holka byla chudák zmlácená a zmrzlá proč bych jí měl ukazovat kdo je tu pán? ANO je to moje teritorium,můj pozemek ale nebudu jí kvuli tomu mlátit.."

"Ale šéfe já j-já myslel že"Toby řekl

"Tak si myslel špatně! Ta dívka vypadá jako že je nevinná" řekl jsem

"Ale přece jenom nebudeme dělat urychlené závěry a počkáme než se probudí"

"A teď všichni pojďte,je večeře.."řekl jsem a všichni členové se usadili u stolu

Náš stůl není uplně obvyklé velikosti ale když máme tolik členů a peníze na velký stůl a dům tak proč to nekoupit že jo..

V gangu nás je asi přes 50,já jsem vůdce..

10 nás bydlí v tomhle domě to jsou vlastně ty nejbliží co mám a moji nejlepší pracovníci,zbytek bydlí rozděleně na tmavé straně města..

Někteří ze členů už mají rodiny takže tím lepší že každý bydlí sám.

Když jsou potřeba prostě je jen všechny svolám..lehký

Všichni jsme se usadili ke stolu a začali jíst,na jídlo tu máme kuchaře.

Ještě jsem ani nestihl napíchnout první sousto na vidličku a okamžitě jsem se zvedl od stolu.

Ze zhora se ozval strašně hlasitý výkřik.

.

.

.

Ta dívka 


-----------

Dobře já vím že jsem příšerná v psaní ale snažim se:DDDDD






Living with the Mafia leader ~Jason Mccann~Where stories live. Discover now