Niall: Jätä mut rauhaan, sä erosit musta. Mä oon siirtyny eteenpäin.
Harry: Mut mä rakastan sua
Niall: Sä ite jätit mut, koska en kuulemma ollu sun sanojes mukaan tarpeeks hyvä.
Harry: Mä olin kännissä sä tiiät etten mä tarkottanu sitä
Niall: Älä selitä.
Niall oli kyllästynyt siihen, että Harry lähetti viestejä hänelle. Harry jätti Niallin muutama kuukausi takaperin ollessaan kännissä. Harry oli sanonut Niallille hirveitä asioita päin naamaa ja tönäissyt seinää päin. Niall oli itkenyt seuraavat kolme päivää putkeen, Zayn lohduttamassa häntä. Zayn oli sanonut Niallille, kuinka Harry ei ollut sen arvoinen. Zayn oli jopa käynyt omin päin huutamassa Harrylle kuinka kusipää hän oli. Niallin pyynnöstä, Zayn oli kuitenkin jättänyt lyömisen välistä.
Harry: Niall puhutaan tää asia selväks jooko
Niall jätti Harryn viestin huomiotta. Hänen ei tehnyt mieli vastata Harrylle.
Niall väitti Harrylle jatkaneensa eteenpäin, vaikka tosiasiassa hän itki vieläkin itsensä välillä uneen. Hän todella rakasti Harryä. Ja rakastaa vieläkin. Välillä, kun Niall romahtaa kokonaan hän pyytää Harryltä apua, ja välillä päätyy Harryn asunnolle. Niall ei todellakaan pystynyt hallitsemaan itseään romahduksen tullessa. Eron jälkeen Niall on muutaman kerran mennyt Harryn asunnolle itkien, ja he ovat päätyneet sänkyyn. Seuraavana aamuna Niall lähtee heti herättyään kotiinsa, koska katuu edellisiltaa aivan helvetisti.Harry: Mulla on ikävä sua. Mä tuun huomenna käymään?
Niall ikävöi Harryn haleja ja pusuja yli kaiken, muttei hän pystynyt olemaan enää Harryn kanssa. Se ei johtunut siitä, etteikö hän rakastaisi Harryä. Se johtui siitä, koska Harry oli ollut hirveä Niallia kohtaan sinä yönä kun he erosivat. Niall ei saanut sitä yötä pois päästään. Hän näki unia siitä, ja välillä hän löysi itsensä elämästä sitä päivää uudelleen päänsä sisällä.
Niall: Älä.
Harry: Miksen? Mä rakastan sua ja mulla on ikävä sua. Eiks me voitais sopia asiat ja palata takas yhteen? Mä oon pahoillani siitä mitä mä sanoin ja tein sulle. Niall kiltti
Niall: Mäki rakastan sua ja mullaki on ikävä sua, mut mä en pysty.
Harry: Pysty mihin?
Niall: Olemaan sun kanssa. Sä sanoit mulle niin hirveitä asioita. Ne ei tosta vaan unohdu.
Harry: Mä oon pahoillani ja sä tiiät etten mä tarkottanu niitä
Niall: Miten mä voin olla varma siitä? Häh?! Sä voit sanoo mulle ihan mitä vaan tekstiviestillä vaikket sä sitä tarkottaiskaan! Ei sua kauheeati oo näkyny mun ovella pyytämässä anteeks tai mitään!
Harry: Kohta näkyy
//sain ny inspiraation tämmöseen tarinaan. Kommentoikaa ja kertokaa onks tää hyvä idea, vai ei.
Tää kirjotustyyli poikkee aika paljon siitä mitä mä ennen oon kirjottanu, mut on kiva kokeilla jotain uutta.
Ja tää prologi oli näin lyhyt, mut kyl ne oikeet luvut on sit pidempiä ;)
Toi tän tarinan nimi on kyl niin omaperänen XDXD
YOU ARE READING
This is us || N.S
FanfictionNiall: Sä erosit musta, jätä mut rauhaan. Mä oon siirtyny eteenpäin. Harry: Mut mä rakastan sua - Puoliks tekstiviestitarina ja puoliks ei.