3.

356 46 4
                                    

"Vitun luuseri, ei kukaan sua halua", Harry sanoi ja tönäisi Niallia hartioista voimakkaasti taaksepäin. Niallin poskille valui kyyneleitä, ja hän yritti pyyhkiä niitä pois.

"Nyt se jo itkeekin, kuin säälittävä", Harryn sanoi ja nauroi räkäistä nauruaan joidenkin kaveriensa kanssa. Niall niiskaisi ja lähti kävelemään pois. Hän tunsi kuitenkin käden olkapäällään, ja -

Niallin puhelimen jatkuva kilahtelu herätti hänet unesta. Ei hän tosin halunnut edes nähdä tuota unta. Niall näki vieläkin unia siitä yöstä. Hän huokaisi ja otti puhelimensa käteensä yöpöydältä. Hän sokaistui näytön kirkkaudesta hetkeksi, mutta pian näki kuitenkin kunnolla. Hän avasi Harryltä saamansa viestit.

Harry: Mä ajattelen sua

Harry: Niall mulla on niin ikävä sua

Harry: Mä toivon et sä vaan olisit täällä mun vieressä ja me voitais halailla

Harry: Mä haluisin nukahtaa sä mun käsivarsilla

Harry: Sä oot niin pieni

Harry: Ja sulonen

Niall: Harry pls älä

Harry: Mitä?

Niall: Älä kerro mulle mitään tollasta, se saa mut katumaan meiän eroa

Harry: Eksä kadu sitä?

Niall: En

Harry: Miiiiks?

Niall: Sä olit kusipää

Harry: Sä tiiät et mä en tarkottanu sitä mitä mä sanoin ja mä olin sillon ihan kaatokännissä

Niall: Alkoholi ei oo mikään syy

Niall: Ja miks helvetissä sä oot hereillä viideltä aamulla

Harry: Heräsin vaa enkä saanu unta

Harry: Voitaisko me oikeesti jutella asioista kasvotusten?

Niall: ...

Harry: Jooko

Niall: Fine. Viikon päästä perjantain

Harry: Jes missä?

Niall: Sä päätät

Harry: Okei mä tekstaan sulle sit myöhemmin mihin me mennään :)

--

Harry: Niall sun täytyy auttaa mua

Harry: Niall

Harry: Apua

Harry: Niall mä kuolen muuten

Niall: No mikä nyt on?

Harry: Mä leikkasin puukolla mun sormiin

Harry: Ja ne vuotaa verta

Harry: Paljon

Harry: Mä pyörryn jos mä katon

Niall: Ok mä tuun käymään

--

Niall: Järkevää pitää ovi lukossa kun joku tulee auttamaan sua :))

Harry: Mä tuun

--

Harry avasi Niallille oven ja astui muutaman askeleen taaksepäin. Harry vilkaisi sormiaan kyyneleet silmissä. Niistä vuosi vieläkin heikosti verta.

"Näytä niitä mulle", Niall sanoi ja otti Harryn kädestä kiinni. Hän lähti ohjaamaan Harryä ruokapöydän viereen. Harry sulki silmänsä ja hengitti syvään, ettei vaan pyörtyisi.

"Sä selviit ihan pelkillä laastareilla", Niall sanoi ja nousi pöydästä. Hän lähti hakemaan Harryn kodinhoitohuoneesta laastareita. Niall tunsi kämpän kuin omat taskunsa. Niall palasi kaksi laastaria kädessään takaisin keittiöön.

"Sattuuks se?" Harry kysyi Niallilta. Niall nosti katseensa hetkeksi Harryn silmiin, mutta siirsi sen nopeasti takaisin Harryn sormiin.

"Vähän se voi nipistää", Niall sanoi ja pyyhki paperilla verta pois. Hän laittoi laastarit paikoilleen ja katsoi Harryä silmiin.

"Voinks mä suudella sua?" Harry kysyi Niallilta. Niall nojautui eteenpäin sen merkiksi, että he voisivat suudella. Juuri ennen kuin heidän huulensa koskettivat, Niall vetäisi itsensä kauemmas ja ponkaisi pystyyn.

"Mä en voi tehdä tätä, mä en voi tehdä tätä", Niall mumisi itselleen.

"Ehkä mä vaan lähden", Niall sanoi ja katsoi pahoittelevasti Harryä. Harry näytti pettyneeltä ja nyökkäsi pienesti. Niall lähti ulos Harryn talosta ja ajoi autollaan pois.

//uus luku ehkä huomenna, mut luultavasti viimeistään sunnuntaina :)

This is us || N.SWhere stories live. Discover now