6.

320 40 0
                                    

Harry: OMG NIALL ME MENNÄÄN HUOMENNA TREFFEILLE

Niall: Ne EI oo treffit

Harry: :(((

Harry: Sä oot ilkee

Niall: Mä kerroin totuuden:)))

Harry: Hmh

Harry: Mä olin innoissani ja nyt mä oon ihan maassa:(

Niall: No voi ei

Harry: :((

Harry: Kai me voidaan sit ees halata

Niall: Katotaan

Harry: pliis

Niall: Okei, yks hali

Harry: jeeee

Harry: jeee

Niall: pliis älä oo lapsellinen

Harry: :(((

--

"Zayn tee mulle ruokaa!" Niall huusi vierashuoneesta Zaynille. Niall päätti illalla jäädä Zaynin luokse yöksi.

"Nosta se läski persees sieltä sängystä ja tee ite!" Zayn huusi takaisin Niallille. Niall tuhahti ja nousi sängystä. Hän kulki pelkät bokserit jalassaan Zaynin keittiöön. Hän hieroi silmiään vielä, että saisi itsensä hereille paremmin. Niall kaivoi Zaynin pakastimesta B&J jäätelöä, ja istui ruokapöydän viereen. Niall kurotti itselleen laatikosta vielä lusikan ja alkoi syömään jäätelöä.

--

Zayn: Niall

Zayn: Mitä

Zayn:

Zayn: Syöt.

Niall: :)))))))

Zayn: Niall

Niall: Mh?

Zayn: Älä vittu sano et sä söit mun bj jäätelön

Niall: En sano :)

Zayn: Huh

--

Niall naurahti itsekseen ruokapöydässä viesteille. Pian Niall kuuli tömistelyä rappusista ja laittoi kännykkänsä kiinni. Hän esitti viatonta, ja istui pöydän ääressä syömässä jäätelöä. Zayn käveli keittiöön, eikä aluksi huomannut mitään. Hän vain käveli Niallin ohitse kahvinkeittimen luokse. Zayn laittoi kahvin tulemaan, ja nojasi keittiötasoon.

"NIALL MITÄ HELVETTIÄ? SÄ SANOIT ETTET SÄ SYÖNYT TOTA!" Zayn huusi Niallille. Niall naureskeli yksinään.

"En mä silleen sanonu. Sä et halunnu et mä sanon et söin tän, ni en sanonu", Niall sanoi ja hymyili viattomasti Zaynille. Zayn tuhahti ja pyöräytti silmiään.

"Kusipää", Zayn mumisi ja kääntyi kaatamaan kahvia itselleen.

//ei vittu tämä on lyhyt. No saitte nyt kuitenki jotain :)))) en lupaa uudesta luvusta mitään, koska koulu :///

Alotan suomentamaan (taas) sellasta Larry tarinaa, mut ilmotan siitä sitte ku siitä julkasen. Alotan silti ehkä sen mun oman Larry tarinanki, en oo ihan varma. Tai sit lykkään sitä Larry tarinan kirjottamista myöhemmälle (kunnes saan suomennettuu sen kokonaa tai tän kirjotettuu loppuu) ja alotan vast sitte :))

Saa nyt nähä mitä tapahtuu :)

This is us || N.SWhere stories live. Discover now