4.

108 10 2
                                    

POV. Charlie

Ik lag op de bank. Ik voelde iets stevigs om me heen en rook een heerlijke geur. Ik keek naar wat me zo in zijn grip had. Er zaten twee gespierde armen om me heen. Ik draaide een beetje om en zag toen het gezicht van de jongen: Sam! Sam keek me grijnzend aan. 'Hey honey!' Sky begon als een gek te grommen maar op mijn gezicht kwam een paniekerige blik. Ik probeerde me los te wurmen maar hij was te sterk. Hij drukte me dichter tegen zich aan en boog zijn gezicht naar mijn gezicht toe. Zijn gezicht kwam steeds dichterbij en mijn blik ging van paniek naar afschuw. Ging die dude me nou serieus kussen?!Ik probeerde me weer weg te draaien maar hij was veel te sterk. Zijn lippen raakte de mijne bijna...

Ik schrok wakker. Wat een afschuwelijke droom! Sky verlangde naar Sam en ik probeerde het gevoel te onderdrukken. Ik had hier dus echt geen zin in! Ik schoot m'n kleren aan en liep naar beneden. Ik maakte snel ontbijt en hoopte dat de rest van de dag beter zou verlopen.

POV. Sam

Ik lag op de bank. Ik had mijn armen om haar heen geslagen. Hmm wat rook ze lekker! Ze draaide zich zo om dat ze mij kon zien. Ik grijnsde. 'Hey honey!' Er kwam een paniekerige blik op haar gezicht maar ik het negeerde het. Mijn wolf 'Jake' begon als een gek te grommen. Ze probeerde zich los te wurmen maar ik trok haar alleen maar dichter naar me toe. Ik boog mijn gezicht steeds dichter naar dat van haar. Haar blik ging van paniek naar afschuw maar Jake was te sterk. Ze probeerde zich weg te draaien maar door Jake hield ik haar in mijn greep. Mijn lippen raakte bijna de haare...

Ik schrok wakker. Wat een heerlijke droom... Ik grijnsde. Nou maar hopen dat die droom snel werkelijkheid zou worden... Ik bleef nog een tijdje in bed liggen nadenkend over de droom. Daarna deed ik m'n kleren aan en ging met 'n grote glimlach naar beneden voor ontbijt. Nou maar hopen dat de rest van de dag net zo geweldig zou zijn!

Sorry voor zo'n kort hoofdstukje maar heb niet echt inspiratie
Happy new year to ya'all!
- You know who I am

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I hate my mateWhere stories live. Discover now