Bölüm 3

78 4 5
                                    


Öncelikle 45 okumaÇok teşekkürler aslında daha fazla olmasını çok istiyorum ama neyse.Bide çok noktalama hatalarım varmış.Onlar için gerçekten özür dilerim ama elimden  bu geliyor.Noktalama işaretlerinde iyi değilim asdftg.Neyse okuyun ve lütfen oy iyorum fln yapın asdf

                                           ***********************************************************

Karşımda Jimin,Taehyung ve onların etrafındaki kızlara bakıp ne kadar sakin olabileceksem o kadar sakindim.LAN NE SAKİN OLMASI BEN BU KIZLARI VAR YA DÖVERİM CİDDEN!Melisaya döndüm ve:

-Neden beni buraya kadar çağırdın?

-Hayır,şuradaki çocuklar seni çağırıyorlar.Senle ne işleri varsa bende anlayamadım ama..

Dediğini takmayarak onlara doğru yürüdüm ve kızların çıkmaları içinde onlar itiyordum.Sonunda Jimin beni gördü ve bana doğru geldi tabi ki yine o gülüşüyle:

-Selam.

-Selam,neden buraya geldiniz ve beni neden görmek istediniz.

Bu sırada Taehyung'da gelmişti.

-Ha,şey çantanı getirdik de..

-Teşekkür ederim ama keşke okula gelmeseydiniz.

-AA!Olur mu ben burayı çok sevdim zaten ailelerimiz ayarlamış sanırım bir sene boyunca aynı okuldayız. 

Bunu söyleyen tabi ki Taehyung'du. Yani şimdi bir sene boyunca aynı okulda mıyız?Ben bunları idrak etmeye çalışırken Taehyung burnumu sıkıp oradan uzaklaştı.Beni.Herkesin.Ortasında.Rezil etti!Ayrıca bu çocuğa sinir oluyorum!Jimin bu halime kahkahalarla gülüyordu.

-Ne,ne var gülünecek gıcık işte!

-Hahah öyle deme çok iyi birsidir.

-Kesin,kesin

-Şey ben sınıfımı bilmiyorum bana müdüre kadar eşlik edebilir misiniz bayan? 

Yine o gülümsemesi ve bana öyle bakışı.Sanırım öleceğim.

-Tabi ki gelirim.

Bende onunkine sönük kalan bir gülümseme ile karşılık verdim.Allahım ne kadar tatlı ve yakışıklı.Aklım sürekli yürüş yaptığım zamanlar geliyor bana yüzünü bile çevirmeyen şimdi benle birlikte müdürün odasına gitmek istiyordu.Birden bakışlarım Barış ile buluştu sanırım öfkelenmişti.Aslında onu umursamıyorum bile bana yaptıklarından sonra...Müdürün odasın gelmiştik  bende görüşürüz deyip sınıfıma doğru gitmeye başladım.Birisi aniden duvara itti.Tahmin edin hadi hiç de zor değil.Barış karşımda sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Alışıktım ama her defasında sinirimi bozuyordu sen bana hem bitti diyorsun hemde peşimde kuyruk oluyorsun defol git artık!

-Yine ne oldu he?Bıktım artık senden tamam mı?Yeter artık çevremde dolaşma hatta mümkünse okulunu bile değiştirebilirsin!!

-Bak....

Tam cevap veriyordu ki ilk önce birisinin ayak sesleri sonra ise kendisi göründü.Oha oha şu an ölüyorum kendimi filimde gibi hissediyorum.Çünkü az önce Taehyung Barışı kenara itti ve elimi tutarak uzaklaştırdı!Şoktayım lan sdfgh.

-Bak sana çok meraklı değilim ama ailen senin yanında olma mı falan istedi o yüzden beladan uzak ol bende senden uzak olayım.

-Kaba olduğunu şimdi görmezden geleceğim çünkü bana yardım ettin ve teşekkürler.

Başını sallayıp gitti çoktan zil çaldığı için ben de kantine gittim hiç kimse yoktu bende uykusuz olduğum için uymaya çalıştım.Aklım son zamanlarda olan şeylere yetişemiyordu olum gerektiği zaman beynimi çalıştırıyordum şimdi her zaman gerektiği için çok yoruluyorum ya.Böyle saçma saçma şeyleri düşünürken uyuya kaldım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mr. Gizemli YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin