Bylo 10:00 když mě Kate vzbudila.Šla jsem do koupelny se namalovat.
Z pohledu Kate
Bylo 9:00 když jsem se vzbudila. Byla jsem chvilku na notebook a pak šla směr koupelna. Dala jsem si korektor , pudr, řasenku a linky. Vyčesala jsem si culík. Bylo teplo tak jsem si na sebe dala černý crop top converse černé legíny a k tomu šedé vansky. Bylo 10:00 a šla jsem vzbudit Any. Když jsem ji vzbudila šla do koupelny a já na notebook. Přihlásila jsem se na fb a přišla mi zpráva od Štěpána.
Š ( Štěpán): Ahoj ♥
J( já) : Ahoj :3
Š: Ty už si vzhůru?
J: Jo :D A koukám že ty taky
Š: Seš už oblečená?
J: Jo :D Proč?
Š: nepudeš na chvilku ven?
J: Jo , klidně
Š: Ok ♥ Du za tebou
Než jsem odepsala přišel za mnou
J: Du to jen říct Any
Š: Ok
Z pohledu Any
Přišla za mnou Kate že de s Jimmym na procházku . Ale že kybych se nudila a chtěla rozptýlit je tu Matěj (začervenale jsem se) Ok běž Kate: Za hoďku jsem zpátky a půjdem na snídani Já: Ok Čáu
Když Kate odešla tak jsem vyšla z koupelny . A v tom přišel Matěj.
M (Maty) : Ahoj
J(Já) : Ahoj
M : Můžu ti dělat společnost
J : No když už tu není Kate (V duchu: Ty se ještě ptáš ? ♥)
M: Tak snad ti stačím
J: Usmála jsem se ♥
Sedl si ke mě na postel a zač se dívat ke mě do mobilu. Ucukla jsem mobilem a řekl Hej! . Usmál se na mě :3 . Pak jsme si povídali. On je tak mega sladkej ♥
Z pohledu Kate
Jimmy mě vzal na procházku takovou uličku kde skoro nikdo nebyl. V tom z hospody vylezl nějakej opilec a začal mě chytat za rameno otočila jsem se a zařvala : Hej! Na koho šaháš?!Začal chmatat níž a níž v tom ho Jimmy lehce odžduchl . Opilec: To koho deš mladej? Jimmy: Se rozpřáhl a chtěl mu lištit rychle jsem ho chytla za tu ruka Já: On ti za to nestojí. A šli jsme. Vylezli jsme na náměstí šel furt za náma. Pak jsme zabočila a sedli si na zídku. Ten opilec už tam nebyl. Přišla mi zpráva od Any: Kate ? Kde ste? Já: Vždyť uběhlo teprve půl hodiny Any: Jé promiň dou mi špatně hodiny :( ♥ Chtěla jsem odepsat ale Jimmy mě chytl a políbil ♥♥ Myslela jsem že tam spadnu :3 Kyž se odsunul začervenala jsem se sklonila jsem hlavu. Jimmy: Em tobě se to nelíbilo Já: No jo líbilo ale ... víš no.. nečekala jsem to ♥ Seskočil ze zídky skočila jsem dolů byl docela červenej ♥ Chyla jsem ho za ruku měl skloněnou hlavu byla jsem menší než on, Usmála se na něho a dala mu pusu na líčko ♥ Pak jsme šli směr kolej.
Z pohledu Any
Když Kate a Štěpán přišli nic neříkali a šli jsme na snídani :3( Ano v 11:00 :D ) Když jsme přišli na kolej kluci šli za kámošema.
Kate : Ehm.. Any
Já: No?
Kate: Ehm ..no Jimmy mě políbil ♥
Já. (Objala jsem ji) To je super ♥
Říkala mi všechno o opilci i o polibku .
Kate : A co ste dělali vy?
Já: No povídali si
Kate : Aha ♥
Z pohledu Matěje
Šli jsme za Márou a Joeym . Po cestě mi to Štěpán řekl
Š: Brácha?
M: No?
Š : Víš no ... no já Kate políbil.....
M: Ty seš Dravec! (:D)
Když jsme potkali Máru a Pepu tak jsme jim říkali o Kate a Any
Marek: Tak nám je představte
Matěj : Ok
Z pohledu mě (Any)
Byli jsme s Kate na koleji když v tom Kate zazvonil mobil : Kate to je Štěpán. Zvedla to slyšela jsem jen hej Kate můžete s Any jít před kolej? Podívala se na mě: Mrkla sem na ni Kate: Ok můžem. Jimmy: Ok . Vyšli jsme a tam nebyli ti dva, byli tam 4. No kluci tohle je Any ukázal na mě a to je Kate ukázal na Kate :D. Holky tohle je Mára a Pepa znaši kapely. Představili jsme se a šli jsme všichni ven.Když jsme přišli bylo 20:00. Vystřídali jsme se v koupelně a sedli k telce. Pak jsme šli v 23:00 spát protože zítra byla škola.
Co se stane v škole? Stane se něco i mezi Any a Matějem? Dozvíš se v další kapitole :) Omlouvám se za chyby :)
ČTEŠ
Osud ♥
RomansaDvě nerozlučné kamarádky se jednou jen tak potloukají a potkají boží skupinu s božímy kluky. Stane se mezi nimi něco víc? Tenhle příběh je pro kamarádku a bude to hlavně z jejího pohledu