Mabel'ın Çantasını İnceliyoruz
Kancalı Tabanca: İlk gözüme çarpan şey açıkçası kancalı tabanca. Sanırım hepimiz onun hikayesini biliyoruz, üzerinde çok durmayacağım fakat biz, üçümüzde de onun bir benzeri var.
Sahte Kimlik: Tabancanın hemen altında plastikten ve süslemelerden oluşan sahte bir kimlik kartı görüyoruz. Resimde boncuk gözlü ve bıyıklı bir Mabel var. Bu, ilk sezonda balmumu heykellerin cinayetini çözmeye çalışırken bara gizlice girmeye çalışırken kullandıkları kimliğin ta kendisi.
Gülücük Lokması: Sahte kimliğin hemen yanında şeffaf bir torbanın içindeki pembe toz, Gülücük Lokması. Üretilmesi durdurulmuş bir gıda maddesi olan bu şey, Mabel'ın en sevdiği abur cuburlardan olup, fazla yenildiği taktirde çok fena kafa yapan bir şey. İlk sezonda market bölümünde 50,000 paket aldığını idda eden Mabel'ın üzerinde etkileri fazlasıyla görülmüştü.
Mabel Juice: Gülücük Lokması paketinin hemen sağında bulunan, içi dolu bir matara. Bu, Mabel'ın kendisinin ürettiği bir tür enerji içeceği.
Telsiz: Mabel Juice'in hemen yukarısında olan telsiz ikinci sezonun son bölümlerinde ikizler arasındaki iletişimi sağlamış, bir nevi en gereksiz anlarda çalışarak Mabel'ın bazı şeyleri duymasını sağlamıştır.
Kazak: Telsizin hemen sağında olan katlı biçimde duran kazak, Mabel'ın ilk bölümde ve son bölümde giydiği kazaktır. Üzerindeki desen Bill Cipher'ın tekerleğinde Mabel'ın simgesidir. Bu kız neden yaz mevsiminde sürekli kazak giyiyor, orası da ayrı konu.
Fotoğraf Albümü: Mabel'ın bütün yaz yanında taşıdığı bir çeşit anı - hatıra albümü gibi bir defter. İçini Dipper'ın ilk göğüs kılı, Mermando'nun evlilik fotoğrafı ve Stan'ın bazı gizlice çektiği fotoğrafları gibi anlamsız ama özel şeylerle dolduruyor.
Etrafa Saçılmış Stickerlar: Mabel'ın hep kullandığı çıkartmalar var. Mesela ilk sezonda "Please" adlı bir çıkartmayı Stan'a veriyordu. İkinci sezonda golf yarışmasından sonra kedili, mor bir çıkartmayı da Pacifica'ya veriyordu. Kız çıkartmaları seviyor yani kdfjdj.
-Aʑཞą
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gravity Falls Always
RandomGravity Falls Always, (Daima Esrarengiz Kasaba) adlı çalışmamızda, Gravity Falls hakkında kısa hikayeler, teoriler, fan çizimleri ve komik medyalar bulabilirsiniz. Keyifli okumalar dileriz. @GravitysFalling