15.

336 17 7
                                    

Věnováno Petulka1
Ráno jsem se vzbudila a Váďa byl akorát na mobilu. Přitulila jsem se k němu a podívala se, na co kouká. Koukal na Facebook. ,,Dobré ráno zlato." pozdravil mě, když si všiml, že jsem vzhůru. ,,Dobré" zamumlala jsem rozespalím hlasem. Vyhrabala jsem se z postele a protáhla se. Košilka mi při tom vyjela nebezpečně vysoko. Vadim si toho naštěsí nevšiml, tak jsem mohla pokračovat k mé tašce. Vytáhla jsem si z ní oblečení, s kterým jsem odešla do koupelny. Do Vadimova pokoje jsem se vrátila už jako jiný člověk. Učesaná, s vyčištěnými zuby a oblečená v tmavě zelených šatech. Vadim se na mě usmál. Ještě furt ležel v posteli. ,,Je někdo doma?" zeptala jsem se ho. ,,Ségra" odpověděl jednoduše a dál se věnoval telefonu. ,,Aha" řekla jsem si spíš pro sebe ,,Proč?" zeptal se Vadim. Podívala jsem se na něj ,,No aby na mě v kuchyni někdo nevybaf s Akáčkem" načež jsme se oba rozesmáli. ,,Ne, to můžeš být klidná, ségra na tebe možná vybafne, ale ne s akáčkem." řekl ještě v záchvatech smíchu. Ušklíbla jsem se a opustila pokoj. Šla jsem do kuchyně, kde jsem šáhla do lednice a vytáhla z ní jeden jogurt. Sedla jsem si ke stolu a snědla ho. Potom jsem si z ledničky vytáhla ještě vajíčka a vydala se na dlouhou pouť po Vadimivě kuchyni a mím cílem bylo najít pánvičky, olej vařečku a sůl. Jde se na to.
Úspěšně jsem našla všechno a začala vařit. Byla jsem asi tak v půlce, když přišla do místnosti nějaká holka. Obě jsme se zarazily a koukaly jedna na druhou. Bylo to docela dlouho. Nakonec jsem to ticho přerušila tichým ,,Ahoj". ,,Ahoj" odpověděla udiveně. ,,Ty seš Vadimova ségra, že?" ,,Jo a kde seš tu sakra vzala". Začervenala jsem se trochu když jsem si vzpoměla, jak Vadimův táta vlítnul do pokoje. ,,No, já tu spala" odpověděla jsem skoro šeptem. ,,Aha" řekla ta holka ,,Jinak já jsem Yanna." řekla a natáhla ke mě ruku. ,,Já Elizabeth" a ruku ji stiskla. Yanna si mě pak nevšímala a vzala si z ledničky jogurt, tak jako já před chvílí a pustila se do toho. Já si mezitím dál dělala vajíčka. Z lednice jsem vytáhla okurku a kus ji odkrojila. Umyla jsem ji a dala na talíř. Potom ještě pár cherry rajčátek, které jsem taky umyla, rozkrojila na půl a naskládala taky na talíř. Yanna mezitím odešla a já si toho ani nevšimla. Vajíčka už byla hotová, tak jsem je dala na talíř a ten položila na stůl. Vytáhla jsem ještě příbor a namazala kus chleba s máslem. Potom jsem šla k Vadimovi. Opřela jsem se ramenem o rám dveří a koukala na něj. Byl hrozně cute. Spal. Ano, nechápu, jak to dokázal, ale spal a mobil měl furt v ruce. Tiše jsem se k němu přikradla a lehla si vedle něj na postel. Nechtěla jsem ho vzbudit, jenže jsem si vzpoměla na ty vajíčka, co má v kuchyni, tak jsem mu dala pusu na nos. A prohrábla mj vlasy. On se zavrtěl a pomalu otevřel oči. Když si mě všimnul, tak se že široka usmál. ,,Druhé dobré ráno" řekla jsem mu s úsměvem na tváři. ,,Dobré" oplatil mi pozdrav. ,,V kuchyni máš snídani, tak se běž najíst. Řekla jsem mu a vstala z postele. Vadim vypadal, že se ani z té postele nevyhrabe. Koukala jsem na něj a musela jsem hodně zadržovat smích, protože se Váďa právě přesunul z jednoho kraje postele na druhý a vypadal, jako by právě uběhl maraton. Potom se zvedl a vydal se do kuchyně. Myslím, že si ani nevšiml, že chodí po bytě v boxerkách. Vzala jsem do ruky mobil a odepsala na zprávy na Fb. Nakonec jsem se podívala na YouTube. Klikla jsem na video od nějaký holky. Měla hnědé vlasy a barvu očí jsem nedokázala jasně rozeznat. Byly takové zelenomodré. A když se usmála, tak se jí v puse zaleskli rovnátka. Video bylo docela kvalitní. Když říkám kvalitní, tak tím myslím, že bylo točeno na hodně dobrou kameru, s hodně dobrým osvětlením, dobrým střihem a docela jsem se i nasmála. Koukla jsem kdo to natáčel. Tu holku jsem do teď vůbec neznala a to měla přes 500 000 odběratelů. Jmenovala se Ponny, teda ve videu. Kanál se jmenoval TJTNŠ Ponny. Hodila jsem jí odběr a pak se koukal na svou stránku. Spadla mi brada bylo tam kolem 3500 odběrů. Prostě něco úplně mega. Potom přišel Vadim, oblíknul se, zkulturnil se a potom zapnul počítač. ,,Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se ho. ,,No napadlo mě, že bychom si mohli přečíst ty komentáře pod naším videem, co tomu říkáš?" nadšeně jsem přikývla a zvedla se ze země. Přišla jsem ke stolu a opřela se o něj rukama. Vadim rozklikl video a najel na komentáře. Obejmul mě kolem pasu a strhl na klín. U některých komentářů jsme se zasmáli, jiné jsme ignorovali a některé nás zahřátí u srdíčka, teda alespoň mě. Bylo to super dopoledne.

Tak a je to tu, další díl je na světě. Omlouvá se za nejspíš vysoké množství chyb, ale půlku jsem psala kolem třetí/čtvrté ráno a tu druhou jsem psala zhruba tak v 9:12 - 10:30, ale snad se i tak líbila
Flufy_❄⛄

My YouTube dream ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat