Věnováno: @KakaKrlov
Měla jsem ještě asi hodinu čas. Vlezla jsem si tedy do sprchy a pustila vodu. Byl to úžasný pocit. Nechat stékat horké kapky vody po mém těle. Výborně se u toho relaxovalo. Poslední hodinu jsem jen seděla u počítače a stříhala. Bylo toho hodně. Potřebovala jsem sestříhat 3 videa a jedno jsem nestihla. Budu si k tomu ještě v nejbližší době sednout. Abych to už měla za sebou.
Dosušila jsem si vlasy a přešla jsem ke skříni. Vatáhla jsem z ní tmavě modré šaty po kolena. Byli mi sice trochu uplejší, ale co, chci vypadat alepoň trochu k světu.
Ručička hodin ukazovala půl sedmé. Vadim by tu měl každou chvíli být. Vzala jsem si velký černý hedvábný šátek a přehodila jsem si ho přes ruce tak, že mi šel po zádech a před nadloktí mi "stékal" jako vodopád.Vzala jsem si černou kabelku a ze své skříně jsem vytáhla tmavě modré lodičky s černými kamínky. Obula jsem si je a podívala se na sebe do zrcadla. Tmavě červená rtěnka dokonale zvýraznila mé líčení. Sjela jsem se pohledem od hlavy až k patě. Byla jsem se sebou spokojená, tak jsem si vzala telefon a odemkla ho. Vadim mi nepsal, tak jsem si sedla na gauč a četla komentáře k videu, které jsem vydala před půl hodinou.
Ozval se zvonek, tak jsem vyskočila z gauče a vydala se pryč z mého pokoje.
Před domem stál Vadim s temně rudou růží v ruce. Políbil mě na pozdrav a vydal se se mnou k autu. Počkat, k autu?!? ,, Váďo, ty umíš řídit?" zeptala jsem se ho s povytaženým obočím. ,,Jo,"odpověděl jednoduše a otevřel mi dveře na straně spolujezdce. Pohodlně jsem se posadila do sedačky a zapla si pás. Vadim si sedla vedle mě, nastartoval a rozjel se.
Po chvíli jsem na své stehně ucítila Vadimovu ruku. Usmála jsem se a dál sledovala cestu.
Asi po čtvrt hodině jsme zastavili. Vadim vytáhl klíčky ze zapalování a vystoupil z auta. Já si rozepla pás a taky jsem vystoupila. Vadim auto zamkl a vydali jsme se ruku v ruce k restauraci. Nikdy jsem zde nebyla, ale vypadalo to tu úchvatně. Servírka nás zavedla ke stolu pro dva, přes který byl přehozený béžový ubrus. Ubrousky byly složené do úhledných květinek, až mi bylo líto, že ho budu muset použít.
Servírka nám donesla jídlo které vypadalo naprosto božsky a stejně dobře i chutnalo. Po jídle nám ještě donesla čokoládové fondány, které chutnaly doslova andělsky. Vadim zaplatil a vyšli jsme ven, já se zabalila do šátku, protože se trochu ochladilo, ale stále bylo teplo. Vadim si z ramen stáhl sako, které mi přehodil přes ramena, tiše jsme šli nocí. Nikdo nic neříkal a bylo to dobře. Slova by tuhle překrásnou chvíli jen zkazila.
Na obloze už zářil obrovský měsíc v úplňku. Náhle kdesi za námi zamňoukala kočka. Lehla jsem se, až jsem lehce vyjekla. Váďa se tiše zasmál a přitáhl si mě k sobě. ,,Neboj, princezno, je to jenom kočka," Hladil mě jedním prstem po tváři a usmál se. ,,Musím Ti něco říct ,lásko,"odmlčel se a hleděl mi do očí. Sehnul se ke mně a políbil mě lehce na rty. ,, Víš jak jsem měl spoustu vyřizování v Praze, jak jsem ti říkal?" zeptal se mě a já lehce přikývla. Sáhl do jedné z kapsy u kalhot a vytáhl stříbrný klíč, který se v měsíční záři zaleskl. ,,Od našeho nového bytu," řekl a usmál se.
Tak je tu nový díl!
Doufám, že se líbil a do komentářů prosím pište jména, která by se vám pro malou líbila. Flufy_
ČTEŠ
My YouTube dream ✔
FanfictionPodívala jsem se do taštičky. Panebože! Chytla jsem se za hlavu a odkopla tašku. Vadim se na mě udiveně podíval. ,,Co se stalo?" zeptal se udiveně. Já se na něj podívala skoro se slzami v očích. ,,Jsem úplně blbá. Minulý měsíc, ani teď jsem to nedos...