Καλοκαιρινες διακοπες.....για παντα

114 14 4
                                    


Ανοιγω τα ματια μου και κοιταζω το κινητο μου.... Ωωωχ 12 η ωρα !! Σηκωνομαι απο το κρεβατι και παω γρηγορα στο μπανιο, πλενομαι στα γρηγορα και πιανω τα μαλλια μου σε μια ψηλη αλογοουρα. Παω κατω στην κουζινα και βλεπω την μαμα μου να μαγειρευει.


-Καλημερα Αντριανα μου, λεει


-Καλημερα μαμα, της απανταω ενω ανοιγω το κινητο μου να παρω την Ναταλία τηλεφωνο.


Η Ναταλια ειναι η κολλητη μου απο το νηπιαγωγειο και απο τοτε που γνωριστηκαμε ειμαστε αχωριστες! Μονο μια φορα ειχαμε τσακωθει στην 4η δημοτικου αλλα δεν ηταν και ο πιο σοβαρος λογος. Της ειχα δανεισει μια κουκλα και οταν μου την επεστρεψε δεν μου εφερε το χτενακι που της ειχα δωσει μαζι με εκεινη  και εγω νευριασα. Τελικα η Ναταλια βρηκε ο χτενακι που το ειχε βαλει η μανα της πανω στο πασο επειδη το ειχε βρει πεταμενο κατω και μου το επεστρεψε..


-Ελα υπναρου, καλημερα!!


-Καλημερα, Ναταλια! Εισαι σπιτι??


-Οχι που θα σε περιμενα... Ειμαι στην παραλια με τον Αρη, τον Διονυση, την Ελενα και την Μαρκελλα!!


-Οκ , βαζω μαγιο και ερχομαι.. Ελπιζω να σας προλαβω!!


-Ναι βρε εδω θα ειμαστε δεν παμε πουθενα....


-Ενταξει θα ειμαι εκει σε 10 λεπτα, της λεω και τρεχω στο δωματιο μου να βαλλω το μαγιο.


Σημερα ειναι Σαββατο, η αγαπημενη μου μερα και το εχουμε παραδωση τα Σαββατα των καλοκαιριων απο τοτε που ημαστα μικρα οταν ειμαστε ολοι μαζι, εδω στο χωριο να πηγαινουμε στην παραλια και να καθομαστε μεχρι το απογευμα.

Σε 10 λεπτα φτανω στην παραλια και βλεπω τα παιδια να με χαιρετανε, και φυσικα εγω ανταποδιδω.


-Καλως την να και ας αργησε, με πειραζει ο Διονυσης καθως με παιρνει στην αγκαλια του και ενωνει τα χειλη μας.


-Καλημερα, αγαπη μου, του  λεω οταν σταματαει το φιλι μας.


-Ωστε εμας μας αγνοεις πληρως?!?!?! μου λεει παιχνιδιαρικα ο Αρης.

Κάτι καινούριο...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt