Στην εικόνα η Αντριανα
Μερια Διονυση:
Ειμαι στο νοσοκομειο, μαζι της, απο χθες το απογευμα μετα το ατυχημα. Οι γιατροι λενε πως δεν ειναι κατι σοβαρο και δεν θα πρεπει να ανησυχουμε για τις επιπτωσεις, αλλα ειπαν πως ισως χρειαστει μερικες ωρες μεχρι ξυπνησει και να ξαναβρει την μνημη της...
Καθομαι διπλα απο το κρεβατι και περιμενω να ξυπνησει. Ευτυχως ο οδηγος του αυτοκινητου ετρεχε με χαμηλη ταχυτητα, την ειδε σχετικα εγκαιρα και ετσι δεν την χτυπησε πολυ...
Μερια Αντριανας:
Νιωθω ζαλισμενη και πολυ κουρασμενη... Δεν ξερω γιατι!! Προσπαθω να ανοιξω τα ματια μου, αλλα ειναι αδυνατο! Ακουω διάσπαρτες ομιλίες και προσπαθώ να θυμηθώ που βρισκομαι, ομως η μνήμη μου δεν με βοηθά!!! Μετα απο πολλες αποτυχιμενες προσπαθειες, καταφερνω να ανοιξω ελαχιστα τα ματια μου!!
Είμαι σε ενα ασπρο δωματιο, με σωληνακια και δεν μπορω να κουνηθω με ευκολια... Κοιταω δεξια μου και βλεπω τον Διονυση να με κοιτα εκπληκτος, λες και δεν πιστευε πως ημουν εγω!!
Μερια Διονυση:
-Καλημερα, της λεω
-Καλημερα, αγαπη μου, μου λεει και πλεον ειμαι σιγουρος για την προσωρινη αμνησια που ειπαν οι γιατροι, γιατι αν θυμοταν τι ειχε γινει, τωρα θα ημουν και εγω ξαπλωμενος σε ενα κρεβατι στην εντατικη..
- Πως νιώθεις?? την ρωταω
-Ποναω λιγο, αλλα κατα τ'αλλα οκ!Γιατι ειμαι εδω?? Δεν μπορω να θυμηθω τιποτα... μονο πως ειχα παει προπονηση και μετα κενο....
Οχι, γαμωτο τωρα τι καθεσαι να της εξηγησεις: Οτι μας ειδε με την Νατασσα να φιλιομαστε, οτι αρχισε να τρεχει και οταν πηγα να την σταματησω στην ακρη του δρομου την χτυπησε αυτοκινητο?? Νιωθω ασχημα για οσα εγιναν, καθως ξερω πως για την τωρινη της κατασταση φταιω εγω....και δεν μου παει η καρδια να της εξηγησω και να πληγωθει, ειδικα αυτην την στιγμη!!
-Σε λιγο θα επανελθει η μνήμη σου και θα τα θυμηθείς ολα... της λεω αυτην την φορα με σκυμμενο το κεφάλι..
-Καλα , απανταει μονο και μετα αρχισαμε και μιλουσαμε για διαφορα λες και δεν ειχε συμβει τιποτα
Μερια Ανριανας:
Κατι κρυβει, δεν ειναι ο Διονυσης που ηταν πριν 2 εβδομαδες....Το καταλαβαινω μονο και μονο απο τις νευρικες κινησεις του και τον περιεργο τονο της φωνης του, λες και εκανε κατι και νιωθει ενοχος...
YOU ARE READING
Κάτι καινούριο...
Teen FictionΗ 16χρονη Αντριάνα είναι ένα κορίτσι με πολλά όνειρα και στόχους για το μέλλον της......μέχρι που ένας απρόσμενος έρωτας, μια απογοήτευση από το πρότυπο της που πλέον δεν εχει καμιά απολύτως σημασία για εκείνη μετά από τα τεράστια λάθη του και πολ...