Lise sondaydım.Tabiki de okulun havalı kızlarının içindeydim.Çoğu insan beni kıskanıyordu ve yerimde olmak istiyordu.Çünkü zengindim,güzel,tatlı,şirin,çalışkan ama belli etmeyen,bir sürü dost ve arkadaş kim bunlara sahip olmak istemez ki?
Neredeyse yeni gelen edebiyat hocasından daha çok tanınıyordum.
-Derya
-Evet dalmışım.
-Bende yüzmüşüm.
- Mal ya!
-Kanka zil çaldı,öğretmenler zili.
-İyi hadi gidelim.
-Tamam.
Sınıfa girdim hoca içerdeydi,normalde bütün hocalar dersin yarısında girerdi.Niye bu yeni edebiyatçı erken gelmişti ki!?
Hoca bir bakış attı,yerime koşar adımlarla geçtim.Kadındı yaklaşık 48 yaşlarındaydı.
Tanışma töreni olmadan masasına oturdu,zaten beni bütün öğretmanler ve öğrenciler tanıyordu buna gerek yoktu ama o hocayı kimse tanımıyordu.Edebiyatçı direk derse geçti. Sonunda tenefüs olmuştu,edebiyatçıya gidip isminin ne olduğunu sordum:
-Hocam isminiz neydi?
-Napıcaksın sen benim ismimi? Soyuna mı geçireceksin?
Bu tepkiden sonra oradan ayrıldım.Kadın sinirimi bozmuştu,en azından bugün Cuma idi ve İstiklal marşından sonra gidecektik biraz moralim yerine gelmişti.
Eve arabamla gittim,tabi ben kullanmıyodum şoförüm kullanıyordu.Sonunda eve varmıştık.Gelir gelmez kendimi yatağa attım,çantamı da yere fırlattım.Kapımdan dadımın sesleri geldi.Ayağa kalktım kapının seslerini dinliyordum.Annem bağırıyordu dadıma.Büyük ihtimalle beni kıskanıyordu.Odamdan dışarı çıktım,annem ve dadımdan çıt çıkmadı.Merdivenlerden aşağı indim.Koltukta arkadaşlarımla mesajlaştım,facebook ta dolaştım.Babam işten gelmişti,kapıya gidip onu karşıladım. Ailemle yemek yedik,telefonuma mesaj yağıyordu,herkes dünyaya gelen kocaman bir kaya olduğundan bahsediyordu,yine beni kandırmak istiyorlardı diye düşündüm. Kandırıyorlar mıydı? Yoksa? Gerçekten doğru mu söylüyorlardı?Sevgili okurlar! Bölümleri kısa yazıcağım.
Okuduğunuz için çok teşekkürler.