Korku duygusunu tatmak

20 2 0
                                    

Ağlayarak orada uyuyakalmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağlayarak orada uyuyakalmışım.Gözlerimi açtığımda hala aynı yerdeydim.Karanlık iyice çökmüş,rüzgarın sesi geliyordu.Oysaki bunların hepsini rüya sanmıştım,nerede yatıp kalkıcaktım?
Hemen bir yer bulmalıydım sıcak beni korucak bir yer.Kış ayında olduğumuz için kar hafif hafif geliyordu.Ayağa kalktım,ne taraf bilmediğim bir yere doğru yürüdüm.Yaklaşık yarım saat,bir saat boyunca yürüdüm. Bir eve ulaşmıştım. Evin kapısına geldiğimde, dangerous,stop,terrible yazıları ile karşılaştım. Kapıyı hafifçe vurdum,çünkü evin ışıkları açıktı. Sonra kapı deliğinden bir göz baktı,yaşlı bir bunak kapıyı açtı,60-70 yaşları arasında bir kadındı.Bana korku ile baktı,kapıdaki yazıları işaret parmağı ile gösterdi:
- Sen okuma-yazma bilmez misin?
-Tabiki de biliyorum.Bayan,hanım,teyze
-O zaman burda işin ne?
-Bugünlük burada kalmak istiyorum,müsadenizle!
-Ne? Bu asla gerçekleşemez,başkasının zarar görmesini istemem!
Yaşlı kadın salon sandığım kapıya doğru yüksek sesle bağırdı.
-Tamam,içeri alıcam ama sadece bir günlük...
-Yaşasın!!!
-Bu kadar sevinme küçük hanım,süprizlrle karşılaşabilirsin.
-Ben süprizleri severim bayan.
-Seni uyarïyorum burdan sağ çıkamayabilisin.
-Önemli değil bayan,bende sol olarak çıkarım.
-Kızım sen hala işin şakasındasın.
-Müsadenizle artık eve geçebilir miyim?
-Şu genç halinle sana çok yazık,her şeyin bir nedeni vardır,benimde seni içeri almamam gibi!
-Bayan ayakta duracak halim kalmadı,lütfen,yalvarırım.Peki geçebilirsin dedi.
Tahmin ettiğim kapıya doğru yürüdük.Burası salon diye başladı yaşlı kadın,gerisini bilmene gerek yok diye devam etti,sadece burada dur başka bir yere gitme asla.Benim olduğum bir yere asla gelme.Evet evi tanıttım diyerek odadan çıktï.Sıcacık bir şömine vardı,oda tarihi eşyalarla döşenmişti.Büyük koltukta uyuya kalmıştım.Gece saat 2-3 gibi salonun kilitlendiğini duydum,hemen kapıya yaklaştım,sesleri dinliyordum.Sesler evin alt katına doğru hızlı bir şekilde ayak sesleri indi.Hemen ardından,kapının altından anahtar geldi bu salonun yani şu anda içinde olduğum odanın anahtarıydı.Üstünde küçük bir mektup,sakın alt kata inme yazıyordu.

DepremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin