Cap 1..

1K 30 7
                                    

Ma trezesc ca si arsa cand vad ca alarma suna din nou. Azi este ziua cea mare. Plec la facultate. Am asteptat cu nerabdare toti ani de liceu sa intru la facultate. Tot visam cu ochi deschisi cum va fi. Sa lasam acum trecutul si sa ma pregatesc.

Merg sa imi fac rutina de dimineata si sa fac un dus revigorant. Dupa ce termin merg sa ma imbrac cu hainele alese de aseara. Fac o mare exceptie ca port fusta dar na pana la urma sunt fata nu baiat. I.au bluza gri pana la buric pe mine apoi fusta care imi acopera buricul de culoare visinie pana la glezna cu o crapature care imi lasa piciorul drept la vedere. Asortez tinuta cu un colier din pietricele albe. Imi indrept parul si il las in voia lui. Ma dau cu parfum. Imi pun tableta intr.o geanta visinie mai mare ,impreuna cu laptopul cateva medicamente si castile. Ma incalt cu pantofi si imi i.au telefonul coborand jos. Am decis sa fiu mai "feminina" de acum inainte,dar... da exista si un dar... asa sa revenim. Dar o i.au incent. Deocamdata am sa ma imbrac mai femenin si cu machiajul mai vedem.

Aghh ce prostuta sunt,am uitat sa ma prezint. Eu sunt Madelin Hart dar mi se apune Mada,Made ba chiar si Deli.. Asa imi spune Clarissa prietena mea cea mai buna. O satena cu jumate din par blond,cu niste ochi albastri uimitori si un corp de model. Ea este genul ala tot timpul fericita , mereu in centrul atentiei,petrecareata. Dar oricum ar fi eu tot o iubesc. Cat despre mine,am 19 ani iar Clar are 20 eu am fost data de la 6 ani la scoala,am parul saten cu suvite blonde ,ochi albastri-gri, am 1,87 si iubesc pisicile,copii si caini.
Am uitat sa va spun un lucru despre Clarissa care ma enerveaza la culme. Este directionera(Sa stiti ca nu am nimic cu 1D ba chiar imi plac).
Adica nu inteleg ce vede la 5 pampalai. Recunosc au voce dar in rest nimic.


Cobor in living si o vad pe Clar vorbind cu mama. Ma uit la ceas care indica ora 8:30. O Doamne trebuie sa plecam am de condus mult pana in Londra si faza naspa e ca Clar nu stie sa conduca.

Eu:Scuze ca va intrerup conversatia dar chiar trebuie sa plecam am mult de condus.. imi fac auzita vocea si ele se uita la mine ca la bibelou.
Mama:Wow.. scumpo arati minunat... ma complimemteaza ea si eu ii dau un pupic pe obraz.
Eu:Mersi mama dar chiar trebuie sa plecam. Am spus si am luat.o in brate. Cum nu aveam bagaje pentru ca le.am trimes acum o zi in Londra la noua noastra casa ne urcam in masina si ii facem mamei cu mana.

Mama:Pa scumpo sa aveti grija, va iubesc! Spune ea si se abtine sa nu planga.
Eu&Clar:Si noi va iubim... am spus amandou si am inceput sa radem apoi am plecat.

Dupa 4 ore..

La radio rula melodia lui Ash Hood-Goals. Am dat muzica la maxim intrand la o benzinarie urmata de un Range Rover negru. Am si eu tot un Range Rover doar ca pe alb. Cobor din masina si atunci Clar pune o melodie a celor din 1D. Cred ca se numeste Best song ever. Recunosc ca imi place si mie melodia asta. Ii arat semnul paci si incep sa bag benzina.

Ma simt privita dar nu ma intorc. Pun inapoi chestia aia de se baga benzina si ma duc sa platesc. Cand aproape ajung la casa un tip blond cu mainile pline de mancare se baga in fata mea. Decid sa il las sa plateasca. Dupa cateva minute termina si da bani ,platesc si eu si cand ma intorc sa ies afara vad cum toata mancarea blondului cade pe jos.

Merg spre el ai cand il vad raman socata. E Niall..

Eu:Lasa.ma sa te ajut... ii spun si el isi ridica privirea spre mine. Imi zambeste timid ,iar eu chicotesc. Dintre toti baieti din trupa Niall mi se pare cel mai adorabil.
Am luat toata mancarea si am mers catre un Range Rover negru unde se afla Clar. Ce cauta ea acolo?
Cand ma apropi mai mult ii vad si pe ceilati crai de la rasarit. Tipu ala cret vorbeste de zor cu Clar.

Niall:Hei baieti... ii intrerupe el pe toti facand.ui sa se uite spre noi.
Liam:Cine fata? Intraba baiatul cu barba.. .
Eu:Eu sunt fata care sa oferit sa ii de.a o mana de ajutor lui Niall... ii spun degajat..
Zayn:Asta vedem si noi dar cum te cheama?.... Clar vrea sa spuna ceva dar o opresc...
Eu:Secret ... spun si pun mancarea in portbagaj..
Harry:Ai iubit? Pentru ca daca nu eu sunt liber baby... spune el si zambeste pervers. Merg spre el ca o diva si il vad cum inghite in sec. Il i.au de gulerul de la camasa si il trag spre mine.

The Neighbor.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum