Mada pov...Intru in casa si fug pe scari pana in camera. Las telefonul pe noptiera nu inainte de a ma uita la ceas. Mai am doua ore. Intru in baie si imi dau hainele jos,apoi ma bag sub apa calda si imi desfac parul umezindul si aplicand sapon. Dupa ce imi clatesc parul si corpul ies din cabina si imi infasor un prosop in jurul taliei si unul pentru par.
Ies din baie si merg sa imi usuc parul. Ma pieptan si il usuc apoi bag placa in priza ca sa se incalzeasca..
-Cred ca o sa imi fac un smookey eye....Da exact.. am ajuns sa vorbesc si singura.
Dupa ce termin de facut machiajul imi indrept parul. Intru in dressing si merg spre partea mea speciala. I.au de acolo un top stil bustiera și o fusta bufanta de culoare galbena. Ma imbrac cu ele si apoi ma incalt. Ma dau repede cu parfum imi i.au poseta si cheile de la masina si plec nevazuta.
La Teen Choice Awards....
Cand am ajuns am mai stat in masina vreo 30 de minute pana au venit. Am coborat si am mers spre Harry care era cu o tipa blonda. Ma duc la el si il sarut fara sa il las sa imi zica ceva. Nu imi raspunde din prima dar isi revine repede. Ne dezlipim din sarut din cauza aerului. La naiba buzele alea sunt asa sarutabile.
Harry:Made de ce ai facut asta?
Eu:Si eu care credeam ca iti va placea...
Harry:Nu ma refeream la sărut Made. De ce ai spus ca nu vi?
Eu:Pentru ca știu că mă vrei în patul tău și am vrut sa iti arat ca eu nu-s ca târfele cu care te culci...
Harry:Ce te face sa crezi ca te compar cu ele?Eu:Totul ok? Și cel mai tare mă deranjează faptul ca nu știu de ce simt asta.. Ii spun nervoasa si el ma trage de mana pana inauntru. Facem cateva poze si apoi meregm spre locurile noastre.
Dupa ceva timp un domn vine si ii anunta pe baieti ca trebuie sa mearga sa cante. Se pare ca ei vor deschide spectacolul.
Au cantat what makes you beautiful iar dupa ce au luat premiul au venit langa mine si la scurt timp au ajuns si iubitele lor.
Am facut cunostinta cu ele si chiar sunt de treaba.Eu:Ar cam trebui sa plec maine este prima zi de facultate si nu vreau sa fiu o clatita pe picioare.. Le spune și mă ridic,dar când să plec o mana ma prinde de încheietură. Ma întorc și îl văd pe Harry în spatele meu.
-Te duc eu....spune el și o ia înainte dar îl opresc..
- Harry ramai aici.Am venit cu mașina..ii spun și îl depășesc ieșind din clădire. Merg spre masina mea și mă urc în ea. Când dă o pornesc usa din stânga mea se deschide și Harry intra înăuntru.
-Merg și eu acasă.. Oftez și pornesc mașina la viata plecând în trombă.
În câteva minute suntem acasă. Parchez mașina și coboram. El pleacă spre casa lui și eu intru în a mea.Merg în cameră și întru în dressing. Ma dezbrac și i-au pe mine o pereche de boxeri și o bustiera de la Calvin Klein. Ma bag în pat și îmi pun alarma pentru mâine dimineață. Sting lumina și mă așez în pat.
Când aproape adorm aud o bătaie ușoară in geamul de la balcon. Ma ridic și merg spre balcon. Deschid ușa și dau de un Harry ciufulit cu o pereche de pantaloni la bustul gol. La naiba cu băieți și la naiba cu faptul că-s așa sexy cand nu poarta tricou.-Ce dorești?.. Îl întreb scotandul din transa. La naiba sunt aproape dezbracta.
-Pot te rog sa dorm cu tine? Întreabă și face o fata de cățeluș ploat.
-Doar în noaptea asta.. spun și îi fac loc sa intre. Se așeză pe marginea patului și eu mă bag la perete. Simt mana lui cum ma trage la pieptul lui tare și cald. Nu refuz și mă întorc cu fata la el. Îmi încolacesc picioarele în jurul taliei lui și el mă trage în brate. Îmi pun capul pe pieptul lui și adorm ascultându-i cântecul minunat pe care îl face inima sa..Dimineața...
Ma trezesc înainte ca alarma sa sune și mă uit în dreapta mea doar ca sa îl văd pe Harry cum doarme cu o pernă în brate. E drăguț când doarme. Ma ridic din pat fără să îl trezesc și merg să îmi fac rutina de dimineață. Intru în dressing si ma îmbrac cu o pereche de blugi albi și un tricou negru pe care scria '' Black is my favorite color ''. Ma pieptan repede și mă dau cu parfum. Ies din camera lăsându-l pe cret sa doarmă. Îmi iau cheile de la mașină și mă încalt cu o pereche de teniși.
La facultate...
Intru în curtea campusului și de-abia găsesc un loc de parcare. Cobor din mașină și sunt întâmpinată sa o tipa blonda super siliconata.-Draguto eu zic sa iti iei monstrul din locul meu...spune ea pititgaiat..
-Scutește-mă...ii spun și merg spre intrarea în universitate.Nu ma obosesc sa întreb unde este secretariatul.Mereu este în același loc. La parter unde este și biroul directoarei sau a directorului. Bat la ușă și întru.
În fata mea este o femeie satena cu multe foi în mână.-Bunq ziua am venit sa iau orarul. Spun destul de tare dar ea nici nu ma baga în seamă.
- FEMEIE TU ESTI SURDA SAU CE? PANA SI BUNICA AUDE CAND O STRIG.. tip cat ma tine plămâni și ea își ridică privirea plictisita.-Tie aici..spune simplu și îmi dă orarul și numărul de la dulap.
Înainte să ies schiez un zâmbet și ii spun ca e o mare târfă.Ma uit peste orar si vad ca tocmai de maine încep orele. Ies din facultate și merg spre parcare. Acolo o vad pe tipa aia blonda cu încă două fete. Avea un citit în mână și se îndrepta spre mașină mea. Când îmi dau seama ce vrea sa facă fug repede și o trag de păr. Îi dau un pumn în fata și îi iau cutitul. Celelalte doua vin și ele spre mine dara cat de proaste sunt se lovesc amândouă cap în cap. Blonda se ridică de pe jos și îmi dă o palma. Ok pana aici tia fost blondo. Îi mai dau un pumn și apoi o lovesc după ceafă ea căzând jos. O sa fie leșinată vreo câteva minute.
Ma urc în mașină și plec în viteză.Acasă..
Am parcat mașina și am intrat înăuntru trântind usa cu putere. Târfă aia a reușit să îmi spargă buza. Un miros dulce îmi invadează simțurile și mă indrept spre bucătărie. În fata mea sta Harry la bustul gol facă d clătite și fredonând melodia lui Miley Cyrus-Wrecking balls..Incep sa rad și el tipa.-Doamne femeie mai speriat de moarte.. Spune el și se așează pe un scaun. Opresc aragazul și un eu clătitele cu nuttela..
-Unde ai fost? Întreabă el și mușcă din clătită.
-La facultate.. Ești bun de insurat. Îi spun după ce mușc din clătită făcută de el.
-Stiu.. Mada vreau sa te intreb ceva...- Dă-i drumul..
-Vrei sa....
__________________________________
Gata lume a terminat cu pauza. Sper sa va placa și acest capitol.
Ce credeti ca o va intreba Harry pe Mada?..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(・´з'・)(・´з'・)