-Unde ai fost? Întreabă el și mușcă din clătită.
-La facultate.. Ești bun de insurat. Îi spun după ce mușc din clătită făcută de el.
-Stiu.. Mada vreau sa te intreb ceva...- Dă-i drumul..
-Vrei sa ma ajuti sa fac curat prin casa și să pregătim cina pentru diseară?
-Cu ce scop? Ti-ai găsit și tu o fata în firea ei?
-Ce?..Nu... Diseară vin sora,mama și tata la cina și vreau să fie un loc curat și să le dau și ceva comestibil sa mănânce ...
-Pai și băieți? Ei nu te ajuta?
-Sunt la întâlnire cu toti.. Spune el și eu mă ridic și îmi pun farfuria în chiuvetă.
Urc scările și el mă urmeaza holbându-se la fundul meu..-Stiu ca am un fund mare dar vrei sa nu mai arunci săgeți cu ochi aia? Tip și întru în în cameră. Merg în dressing și mă schimb într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou de a lui Mike. Ca vine vorba de Mike.. Oare ce mai face? Ies din dressing și îl văd pe Harry stand pe pat cu ochi în telefon. Îmi iau și eu telefonul și caut numărul lui Mike. Îl apelez și după al doilea ton îmi răspunde.
Convorbire telefonică..
-Buna iubitule.. Ce mai faci? Îl întreb și îl aud pe Harry cum mârâie.
-Buna iubito.. Fac bine. Tu?
-Imi e dor de tine, de sărutările tale, atingerile și ști tu... Spun și chicotesc știind că îl enervez și mai mult pe Harry.
-Aaahh iubire vrei sa vin acum la tine? Ști că sunt departe și tu tot ma sâcâi..
-Bine iubire tac..
-Iubire trebuie sa închid..
-Ok iubitule.. Te iubesc..
-Si eu..End call...
Las telefonul pe pat și mă întorc spre Harry. El vine lângă mine și își apropie fata de a mea. Respirația lui calda îmi lovește fata blând,ochi lui ma privesc tristi-de ce este trist?-. Cu greu ma abțin să nu îi sărut buzele alea păcătoase.
-De ce?
-De ce ce?
-De ce m-ai sărutat atunci Mada?
-Eu.... Și sunt salvată de telefon. Era un mesaj de la Care. Îl deschid și oftez când văd ce scrie.
De la Care..În noaptea asta dorm la o colega.. Apropo am întâlnit un băiat super sexy..
Zâmbesc la ultima propoziție si îi scriu înapoi..
Către Care:
Vreau sa îmi explici tot și să îl văd ca sa îi zic eu vreo două. Noapte buna:****
Las telefonul pe pat și mă uit la Harry.
-O sa stam aici toată ziua sau mergem sa facem curat și să pregătim cina? Îl întreb și mă ridic ieșind pe balcon. Mergem spre camera lui și când intru calc pe ceva ud și din plastic. Când văd ce e fac o fata dezgustata și sar în sus de parca as fi văzut în păianjen..
-La dracu Harry nu iti mai lasă cauciucul pe jos. Exista cos de gunoi omule. Tip nervoasa și întru în baie. Bag piciorul sub dus și îl dau cu gel de dus.
-Scuze Masa dar am uitat sa îl iau. Cred ca e de vreo trei zile acolo.
-Taci dacă nu vrei sa vomit pe tine.. Mișcă și i-a chestia aia și dai naiba foc.. Ma rastesc la el și cobor jos ca sa ma apuc de curățenie.
După 1 ora...Am terminat de facut curat acum mai avem de făcut mâncare..
-Ce zici de un pui la cuptor și că desert tarta cu mere? Îl întreb scoțând o tava.
-Ok tu faci ce ai spus și eu fac un antreu. Ok?
- ok...
Am terminat de facut cina și când am vrut sa plec soneria sa auzit. M-am aranjat putin și m-am dus sa deschid.
În fata mea era o fata blonda și o femeie bruneta. Amândouă seamănă foarte mult și Harry cu ele.-Intrati și vă rog să mă scuzați că arăt asa dar am venit sa îl ajut pe Harry.. Eu sunt Mada...
-Eu sunt Gemma iar ea este mama mea Anne..-Incantata de cunoștință.. Pai eu plec acum...
-Stai la masa puișor nu degeaba l-ai ajutat pe Harry..
-Pai...
__________________________________
Puteti sa ma înjurati pentru acest capitol. Știu că e scurt dar promit ca celalalt bagi mai lung..
Scuzați greșelile.
Cat e de dragu! (♥ω♥*)