Harry:De unde sti sa folosesti un pistol?
Eu:O sa ma bati la cap pana iti spun nu?
Harry:Sa fi sigura de asta...
Eu:Ok pai....Bunicul meu era un politist foarte bun. Tata la urmat si el tot in acest domeniu. Dar de la bunicul am invatat sa folosesc o arma. Imi aduc si acum aminte acea vara. Era inceputul veri ,iar mama si tata mi.au spus ca voi sta la bunici cat timp ei sunt plecati in luna de miere. Eu normal ca eram fericita,adica cine nu ar fi? Dupa ce m.au lasat la casa bunicilor au plecat. Am auzit din spatele casei niste focuri de arma. Stiam ca este bunicul asa ca am fugit la el.
Dupa ce a terminar cu tot cartusul am mers la el si l.am intrebat daca este de acord s ma invete si pe mine. Ca i.am propus era in culmea fericiri mai ales ca eu eram singura lui nepoata. ... multumit? Il intreb indiferenta.
Harry:Wow si eu care crede.am ca esti vreo fica de mafiot... spune si rade singur. Il las in lumea lui si incep sa ma joc nervoasa cu lantijorul de la gat.
Harry:Esti casatorita? Intreaba cand vede lanticul cu vergheta.
Eu:Te intereseaza? Il intreb cu o spranceana ridicata.
Harry:Pai cam da... raspunde cu privirea in jos...
Eu:O sa iti spun dar nu acum ..... ii spun sperand sa o lase balta.
Harry:Ok dar spune.mi daca esti casatorita....
Eu:Nu sunt..... spun si ma ridic mergand in camera ca sa ma schimb. Jus trebuie sa ajunga asa ca trebuie sa merg sa ii i.au ceva de revedere.
Aleg o rochita neagra o palma sub fund cu goluri de jur imprejurul taliei. Ma imbrac cu ea si o asortez cu doua coliere,dar pe al meu tot nu il dau jos si o bratara cu semnul cruci din aur. I.au un cardigan alb cu floricele colorate. Imi pieptan parul si il strang intr.o coada de cal. Nu ma mai machez. Ma incalt cu botinele mele negre cu tinte si catva cureluse apoi ma dau cu parfum si cobor jos.I.au cheile din cosuletul asezat pe un dulapior. Am uitat telefonul. Ma intorc inapoi in living si imi i.au telefounul stingand televizorul..
Harry:Hey eu ma uitam acolo...spune el si eu tresar.
Eu:Crede.am ca ai plecat.... ii spun,bine tip la el.
Harry:Nu dar ,unde pleci?
Eu:Pana la mall.... spun si merg spre usa el urmandu.ma...
Harry:Pot sa vin si eu cu tine? Te rooooggg.... spune si face o fata de catelus ploat. Cred ca o sa il i.au dupa mine oricum nu imi place sa merg singura la cumparaturi...
Eu:Ok poti veni dar mergem cu masina mea... spune ,iar el aproba si merge dupa mine. Ne urcam in masina si pornesc muzica. Bag cheile in contact pornind masina la viata. Ies incet pe strada si astept sa comenteze..Harry:Serios?! Pana si bunica merge mai repede ca tine... ii zambesc strengar si bag cat mai multa viteza.
Eu:Pot si mai repde babut.o... ii spun vazand ca are ochi cat cepele... Incep sa rad si imi vad de drum micsorand treptat viteza.La mall.....
Am parcat masina si am luat portofelul coborand jos. Dupa ce a iesit si el am incuiat masina. Am intrat in mall impreuna cu Harry si ce sa vezi fanele lui nebune sunt aici. Fug spre el si eu ma bag in fata lui.Ele se opresc si stiu ca iar m.am pus in pericol pentru el dar na,are si el o viata doar a lui care are secrete pe care nimeni nu ar trebui sa le stie.
Eu:Uite nu vreau sa va insult sau sa fac altceva necugetat dar Harry nu este disponibil astazi asa ca v.as ruga sa va vede.ti de treaba si sa ne lasa.ti sa mergem si noi ca oameni normali la mall.... tip ca sa ma auda si il i.au pe Harry de mana ca sa nu am vre.o surpriza... Din multime iese o blonda cu aere de diva.
Ea:Da cine te crezi tu sa ne spui ce sa facem? Harry este al nostru. Spune si eu incep sa rad.
Eu:Papusa Harry nu este un obiect. Voi macar ati stat sa va ganditi ca poate vrea si el macar o zi libera? Asa cum avem noi restul,fara ca nimeni sa nu stie ca este un star,fara ca nimeni sa sara pe el si sa ii faca poze. Ma intreb si eu daca l.ati vazut zambind cu adevarat cand face poze cu voi. Nu zic ca nu va iubeste dar chiar deveniti obositoare pentru el si pentru restul vedetelor. Acum daca ma scuzati eu am de facut cumparaturi si el vine cu mine.. Pupici... Le inchid gura si merg cu Harry departe de multimea aia nebuna.Doamne de unde naiba am scos chestiile alea? Mie nici macar nu imi pasa de el..