Ένωση 1975

42 3 0
                                    

-Πράκτορα Τζόουνς θα ήθελα να σε συγχαρώ για την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής σου,άλλα και γιατί είσαι η πρώτη γυναίκα κατάσκοπος της Ένωσης!

-Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Φίλτς,υπόσχομαι να βγάλω εις πέρας κάθε μου αποστολή!

-Για το καλό σου μικρή μου, άλλωστε μην ξεχνάς πάντα θα υπάρχει μία θέση για εσένα στην κουζίνα του σπιτιού σου!

-Μήν τον ακούς!Είπε ο Νίκ.

-Είναι ρατσιστής και δεν πιστεύει ότι μπορώ να τα καταφέρω τόσο καλά όσο και εσύ!Είπα καθώς τοποθετούσα τα πράγματά μου στο γραφείο!Μπορεί μερικές φορές ο Nικ να είναι γλύκας,όμως γνωρίζω πως το μόνο που θέλει είναι να με ρίξει στο κρεβάτι!

-Χά,χά!Είμαι περίεργος να δώ πόσο καλή θα είσαι στον χώρο της δράσης!Ξέρω απο εμπειρία...οτι οι γυναίκες είναι πολύ ευαίσθητα πλάσματα!

-Νομίζω οτι ξεφεύγεις, του είπα και πήρα το χέρι του που σιγά σιγά πλησίαζε τους μηρούς μου!Είναι ώρα να φεύγω θέλω να ετοιμάσω τα πράγματά μου για το αυριανό ταξίδι!

-Τι θα έλεγες αν πρώτα βγαίναμε για ένα ποτό πριν την πρώτη μας αποστολή στην Νέα Υόρκη;Ξέρω ένα καλό μαγαζί εδώ πιο κάτω και...αν κουραστείς...θα πάμε σπίτι μου να χαλαρώσουμε!

Χαμογέλασα και πλησίασα στο αυτί του...Χάρηκε γιατί πίστευε οτι επιτέλους μετά απο τέσσερα χρόνια εκπαίδευσης στην Ένωση με έπεισε να του δοθώ!

-Τα κόλπα σου...δεν πιάνουν!Κράτα για κανένα αμερικάνικο κοριτσάκι!Για να με ρίξεις πρέπει να προσπαθήσεις κι άλλο...ως άντρας και όχι σαν ένα παιδάκι με εφηβικές ορμές!

Δεν μίλησε και εγώ τινάζοντας επιδεικτικά τα μαλλιά μου,άνοιξα την πόρτα και έφυγα!Ξέρω οτι του δίνω ελπίδες αλλά μ'αρέσει και όχι επειδή είμαι ναζιάρα,απλά επειδή μου αρέσει η εκδίκηση!Με τον Νίκ πήγαινα στο ίδιο λύκειο!Ήταν ο πιο ωραίος του σχολείου!Ψηλός με γαλανά αμυγδαλωτά μάτια,κόκκινα χείλη σαν την φωτιά και σφιχτό γεροδεμένο σώμα!Τον...ήθελα όπως κάθε κορίτσι στο σχολείο...Κοντά στην Άνοιξη ένα μεσημέρι που γευμάτιζα στην τραπεζαρία του σχολείου, ένας απο την παρέα του μου είπε πως ο Νικ θα με περίμενε στο πάρκο!Μου είπε πως κατάλαβε οτι τον θέλω και ενδιαφέρεται για εμένα!Ήταν η πιο τέλεια στιγμή της ζωής μου,τα χέρια μου ίδρωναν και η καρδιά μου κόντευε να σπάσει!Η παιδική μου φίλη η Τζέσικα είχε επίσης ενθουσιαστεί πάρα πολύ που επιτέλους δεν θα την έπρηζα άλλο με τον <<ανεκπλήρωτο έρωτά μου>>!Αφού έβαλα ενα κόκκινο κραγιόν της Τζέσικα πήγα στο πάρκο!Ο Νίκ δεν με περίμενε αλλά παράπονο δεν έχω γιατί...ΟΛΟ το σχολείο ήταν εκεί και γελούσε εις βάρος μου!Άλλοι μου φώναζαν λεγοντάς μου πώς θα μπορούσε ο Νίκ να κοιτάξει ενα σπασικλάκι σαν εμένα;!Σήμερα λοιπόν δικαιώνομαι γιατί κατάφερα να τον κάνω να σέρνεται στα πόδια μου!ΝΑΙ,εγω το σπασικλάκι τον κάνω να πεθαίνει για ένα μου βλέμμα!Είμαι σίγουρη πως δεν έχει ιδέα ποια είμαι!Μπήκα στο αμάξι μου και έβαλα μπρός!Καθώς έφευγα παρατήρησα στο παράθυρο του γραφείου τον Νικ να φιλάει παθιασμένα την καθαρίστρια!Με είδε...κατάλαβε οτι είχα αφοσιωθεί στο θέαμα!Πάνω που νόμιζα πως είχα κερδίσει το παιχνίδι του!Γύρισα γρήγορα το κεφάλι και βγήκα απο την πύλη!Σε ολη την διάρκεια που οδηγούσα είχα αυτή την εικόνα...η καθαρίστρια η Στέισι κολλημένη πάνω του και εκείνος να την ξεζουμίζει!!!!Ήξερε οτι απο εκείνο το παράθυρο θα τον έβλεπα!Τι γελοίος...!Όταν έφτασα γέμισα την μπανιέρα μου με ένα ζεστό αφρόλουτρο...και αφέθηκα!Δεν θα άφηνα τον Νίκ να μου χαλάσει την βραδιά!Άυριο είναι η πρώτη μου αποστολή...!Είμαι σίγουρη πως ο κύριος Φίλτς έβαλε επίτηδες τον Νίκ μαζί μου στην αποστολή για να τα παρατήσω!Δέν θα το βάλω κάτω όμως!Θα βγάλω εις πέρας την αποστολή μου και θα του αποδείξω οτι δεν έχει να κάνει με εκείνα τα κοριτσάκια που απατάει την γυναίκα του!'Ηρθε η ώρα να βάλω τους άνδρες στην θέση τους!Ήρθε η ώρα να διεκδικήσω την διοίκηση της Ένωσης απο τον Φίλτς!Θα μου πάρει χρόνο;!Ίσως...αλλά για την ικανοποίηση που θα νιώσω όταν θα δώ την χοντρή φάτσα του ηττημένη, και την Στέισι...άνεργη...αξίζει!   

Ανυπομονώ για την αποστολή μου!Πρόκειται για ένα κύκλωμα ναρκωτικών!Ο επικεφαλής τους μάλιστα είναι προηγούμενος πράκτορας της Ένωσης,για αυτο και οι απαιτήσεις του Φίλτς είναι μεγάλες!Όπως ενημερωθήκαμε εγώ και ο Νικ, ο Τζέιμς ήταν ο καλύτερος πράκτορας!Γνωρίζει καλά ολα τα απόκρυφα μυστικά της Ένωσης και ακούγεται οτι ο Φιλτς τον...τρέμει γιατί  ο Τζέιμς γνωρίζει για τις βρωμοδουλιές του!Όταν ακουσα αυτη την πληροφορία ήθελα να ειμαι η επικεφαλής για να συλλέξω όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορώ,έτσι όταν φτάσω στην Νέα Υόρκη να του ζητήσω να συνεργαστεί μαζί μου...εγώ παίρνω την Ένωση...και αυτός την ελευθερία του για την διακίνηση των ναρκωτικών του!Ο Νικ ωστόσο αποτελεί εμπόδιο...αλλά είμαι σίγουρη οτι...θα βρώ τον τρόπο μου!Ούτε που θα το καταλάβει τι δουλειά ετοιμάζω!Μετά το μπάνιο μου ξάπλωσα για να είμαι φρέσκια!Ρύθμισα το ξυπνητήρι μου στις 5:00 η ώρα και αποκοιμήθηκα!

AgentsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora