Νέα Υόρκη 1975

28 3 0
                                    


-Σε μία ώρα αγαπητοί επιβάτες φτάνουμε στην ομορφότερη πόλη της Αμερικής!Είπε ο πιλότος καθώς πλησιάζαμε στην πόλη.Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο  πρέπει να ταξιδέψω με μία άλλη εταιρία και οχι με ένα απο τα πολυτελές τζέτ της Ένωσης,και μάλιστα να κάθομαι στην οικονομική θέση!Ο Φίλτς είπε το κάνει για την ασφάλεια της ταυτότητάς μας αλλά επίσης λέει στην γυναίκα του πως δεν την απατάει...

-Φτάσαμε; είπε ο Νίκ με ένα τεράστιο χασμουρητό, χαζεύοντας το ελκυστικό σώμα της αεροσυνοδού!

-Σε μια ώρα είπε ο πιλότος.Σε ποιο ξενοδοχείο μου είπες πως είμαστε;

-Γιατί ρωτάς;Δεν αντέχεις μέχρι να φτάσουμε;Δεν μου έχει ξανά τύχει τέτοια ανυπομονησία...!!!

-Η αηδία σου δεν έχει όρια...

-Έλα,έλα πλάκα σου κάνω, μην αρπάζεσαι!Στο Esperos Palace,είμαστε.Πρέπει να φαίνεται και το άγαλμα της ελευθερίας απο εκεί!

-Ωραία,θυμάσαι όσα είπαμε έτσι;

-552;

-Ναι...

-Θυμάμαι κυρία Πάρκερ,είπε κλείνοντας μου το μάτι και έτσι κατάλαβα οτι θυμόταν το σχέδιο και τα ονόματα!

-Ωραία κύριε Πάρκερ!

Αφού το αεροπλάνο προσγειώθηκε πήγαμε πήραμε τις αποσκευές μπήκαμε στο ταξί και κατευθυνθήκαμε για το ξενοδοχείο.Με το που φτάσαμε μας περίμενε εκεί ένας σερβιτόρος με δύο ποτήρια σαμπάνια και η ρεψεσιονίστ.

-Η γαμήλια σουίτα σας ειναι στον 13ο όροφο!Θα σας οδηγήσει εκεί ο Στίβ!

-Τέλεια σας ευχαριστούμε πολύ!Πάμε μωρό μου;είπε ο Νίκ πιάνοντας με απο την μέση!Ω, ναι...τι έκπληξη!Ήμουν σίγουρη οτι κάτι τέτοιο θα ακολουθούσε εφόσον η κάλυψη μας είναι οτι είμαστε ένα ερωτευμένο ζευγάρι ,ο κύριος και η κυρία Πάρκερ ,στον μήνα του μέλιτος! 

-Πάμε γλυκέ μου,είπα δίχως να μπορώ να βγάλω το χέρι του απο την μέση μου και να σχολιάσω το <<μωρό μου>>!!!Άν και οχι οτι δεν μου άρεσε...

Ο Στίβ μας οδήγησε στην σουίτα μας και μετά απο ένα γενναίο φιλοδώρημα του Νίκ αποχώρησε!Πραγματικά ήταν υπέροχα...είχε όντως θέα το άγαλμα με τον ωκεανό και ήταν απολύτως ρομαντικό!Πάνω στο κρεβάτι υπήρχαν ροδοπέταλα και η μπανιέρα-τζακούζι του  μπάνιου ήταν γεμάτη με ενα αφρόλουτρο και γύρω γύρω υπήρχαν αναμμένα αρωματικά κεριά!Ο Νίκ πήρε δύο ποτήρια απο το μικρό <<μπαράκι>> του δωματίου και έβαλε κόκκινο κρασί ενώ παράλληλα έβαλε να παίζει απαλή μουσική και χαμήλωσε τα φώτα!

-Πιστεύεις οτι πραγματικά κάτι τέτοιο θα με εντυπωσίαζε; 

-Δεν ξέρω!είπε με ένα σοβαρό ύφος...η αλήθεια είναι οτι...είσαι διαφορετική απο όσες έχω γνωρίσει έχεις κάτι που με τραβάει σε εσένα!Λατρεύω τα πάντα πάνω σου...ο τρόπος που μιλάς που γελάς που περπατάς που θυμώνεις οταν σου λέω μια απο τις πρόστυχες εξυπνάδες μου!Η αλήθεια είναι οτι δεν σε εχω πλησιάσει όπως σου αξίζει...αλλά μονο με αυτόν τον τρόπο ξέρω να έρχομαι κοντά με τις γυναίκες που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον!Δώσε μου την ευκαιρία να σου δείξω τον άλλο μου εαυτό Μέρι...

Πάγωσα δεν ήξερα τι να πώ!ΠΟΤΕ δεν μου είχε μιλήσει με αυτό τον τρόπο!Σαν κάτι να άγγιξε μέσα μου!

-Άν το κάνω...υπόσχεσε να μην με απογοητεύσεις;

-Το υπόσχομαι Μέρι άσε με να έρθω πιο κοντά σου...συναισθηματικά! 

-Εντάξει του είπα,και εγώ θα το ήθελα πολύ! 

-Αλήθεια;Χαίρομαι μου ειπε δεν θα το μετανιώσεις θα δείς!Αφού ήπιαμε μαζί το κρασί χαζεύοντας την θέα μου είπε:Πάμε να ξαπλώσουμε;

-Πάμε...πως θα κοιμηθούμε;

-Εσύ εδώ και εγω στην πολυθρόνα! 

Δεν περίμενα αυτην απάντηση και χάρηκα που το άκουσα!!Αφού αλλάξαμε ξαπλώσαμε και οι δύο!Είμαι περίεργ να δω πως θα εξελιχθεί η αυριανή ημέρα μετα απο όλα αυτά! 


Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Dec 30, 2015 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

AgentsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora