6.díl

607 26 0
                                    




Ráno jsem se vzbudil a ležel jsem v posteli,nevím jak jsem se tam dostal,protože Niall by mě asi neunesl,ale to je jedno.Zvedl jsem se z postele a šel do koupelny udělat raní hygienu.


Šel jsem do kuchyně a uviděl Nialla jak připravuje snídani.Pomalu jsem se k němu připlížil a když už jsem byl u něj,tak jsem ho obejmul.Ten leknutím nadskočil a já se zasmál.

"tohle už mi nikdy nedělej."pohrozil prstem a zasmál se.

"a pusa nebude?"řekl jsem smutně a načpulil pusu.


Otočil se na mě a dal mi pusu.To bych ale nebyl já kdyby mě to stačilo,přitahl jsem ho zpátky k sobě a začal ho líbat.

"už stačí,musím to dodělat."řekl Niall a odtrhl se ode mne a já nahodil psí oči,ale to mě boužel nepomohlo.


Dojedli jsme to co Niall připravil a šli jsme do pokoje.Niall celou dobu co jsme šli do pokoje nezpustil oči z mobilu,ani potom když jsme se koukali na film.Když jsem se tam snažil nahlédnout co dělá tak s tím uhl.Dost mi to vadilo,že se všímal jen toho mobilu.


"Celý den jsi z toho mobilu nezpustil oči."řekl jsem smutně když Niall vyšel ze sprchy.

"Hmm.."řekl arogantně a pořád hleděl do toho mobilu,měl jsem sto chutí mu ho vytrhnout a daleko odhodit.

"Posloucháš vůbec co ti říkám!?"řekl jsem naštvaně.

"Hmm.."řekl a stále čuměl do toho mobilu.

"Máš krámy,nebo co že se chováš tak hnusně?"vyletěl jsem z pokoje a třískl s dveřmi.


Nechtěl jsem takhle vybuchnout,ale fakt mi to nedalo,strašně mě štvalo jak se mě nevšímal a navíc se choval s prominutím jako debil pak a to mě ještě víc dojebalo.


Šel jsem do kuchyně a nalil si skleničku vody.Sedl jsem si ke stolu a rukama jsem si podepřel hlavu.

Slyšel jsem něčí kroky,které směřovali za mnou do kuchyně.No samozdřejmě to byl Niall kdo jiný.

"Víš Harr..."

"Nech mě být."odsekl jsem,zvedl se a šel zpět nahoru do svého pokoje,kde jsem za sebou zavřel dveře.


Niall ale stejně za chvilku přiběhl za mnou a chtěl otevřít dveře,ale nešlo to,měl jsem je zamčené.

"Hazz,prosím otevři,omlouvám se že jsem se tě nevšímal a jak jsem jsem se choval hnusně"řekl smutně a přitom klepal na dveře.

Otevřel jsem mu teda a chtěl si sednout zpět do postele,jenže mě Niall přitáhl zpět a začal mě pusinkovat,ale já se odtrhl a stějně si sedl.

"no tak Hazz,promiň."řekl ješte jednou,sedl si ke mě a pohladil mě po tváři.


*******************

Tak je tu další díl,snad se vám líbí :3 chudák Hazz :( :D

Narry StoranKde žijí příběhy. Začni objevovat