22.díl

380 17 7
                                    

O pět měsíců později
S Niallem jsme jeli do dětského domova adoptovat si miminko

Pár dní před tím než jsme si jeli adoptovat dítě jsme dodělali pokojík.Chtěli by jsme malou holčičku.

"Dobrý den posaďte se,ukážu vám nějaké fotky dětí a vy si vyberete a ještě vám řeknu něco o nich."usmála se na nás ředitelka tohoto domova a my se posadili.

"Chtěli by jsme si adoptovat tuhle holčičku."usmáli jsme se a já ukázala na obrázek *viz fotka* a ona nám o ni něco řekla.Byla hodně malinká a jmenovala se Darcy,jak jsme chtěli,to byl také jeden důvod proč jsme si ji vzali.

"Dobře,jelikož už máte dům připravený pro tuhle malou holčičku,tak si ji můžete odvést už dnes."usmála se na nás a my radostně kývli.

Šli nám připravit malinkou Darcy a my čekali.

"To je úžasný."radoval jsem se a Niall mi dal pusu.

Za chvilku vyšla vychovatelka i s Darcy.

"Ahoj Darcy."šeptl jsem a vzal ji do své náruče.Darcy se ke mně ihned přitulila,byla roztomilá,její modrá očka zářila a ten úsměv,no sladký.

S Niallem jsme šli do auta a jeli domů,já seděl vzadu s malou Darcy v náručí a Niall řídil.

"Vítej doma Darcy."řekli jsme s Niallem,když jsme otevřeli dveře.Odnesli jsme ji do jejího pokojíčku,který měl růžovou barvu a na stěně měl nakresleného velkého jednorožce.

Uložili jsme ji do postílky a koukali jak spinká.
Byl to ten nejkrásnější moment v mém životě a hádám,že Niall to má podobně...

THE END

**********************
Tak tohle je konec tohodle příbehu,chtěla bych poděkovat všem čtenářům týhle storky moc si toho vážím ^-^ vím že tenhle díl je trochu krátky a nejdříve jsem ho chtěla spojit s 21.dílem,ale chtěla jsem sem dát fotku Darcy ^-^ Snad se vám tenhle poslední díl líbí a ještě jednou bych všem čtenářům chtěla poděkovat ❤️ Myslím že dnes ve 3 nebo ve 2 by mohla vyjít moje nová storka kterou už připravuji asi 2 týdny ❤️  papa ❤️

Narry StoranKde žijí příběhy. Začni objevovat