Capitolul 1

134 14 0
                                    

Evelyn's Pov

- Sper ca nu o sa avem probleme in seara asta! Zice instructorul grupei noastre. Stiti procedura, acum tot ce mai trebuie sa stiti este cine va este partener.

Josh este destul de încordat pentru seara asta. Era prima data cand noi vom merge sa ne hrănim cu sânge proaspăt. Până acum am băut din pungi, pe care toti studentii le folosesc. Dar bineinteles exceptând seniorii. Acestia sunt dusi in orasul ca sa se hrănească cu oameni.

- Ok, acum sa alegem echipele! Victoria cu Eric, este prima echipă, o sa va hraniti pe rand avand grija ca partenerul sa nu omoare victima si asa mai departe, cred ca Doamna Deck v-a zis ce trebuie sa faceti. William si Alison!

- Ce?! Tipă prietena mea cea mai bună.

Will e fratele meu si nu prea se suportă. Acum ca o sa vâneze împreună o sa iasă ditamai scandalul.

- Da si eu sunt de acord ca nu e o idee bună! Zice si fratele meu.

Wow! Prima dată când sunt de acord cu ceva.

- Nu contează, nu se schimba! Le taie Josh elanul. Bun si ultima echipă este Evelyn si Benjamin! Încheie el.

- Si cine? Întreb eu ne stiind despre cine vorbeste.

- Si eu! Spune o voce răgușită din spate.

Super, acuma cine e ăsta? De la incepul academiei Eu , Will, Aly, Tori si Eric am format propria noastră grupă. Stiu ca poate va gânditi de ce suntem asa putini? Nu suntem la academie multi intr-o clasă. Sunt multi instructori si avem mai multe grupe. Suntem sapte clase. Fiecare merge o noapte pe saptamana să vâneze. Noi am picat Duminică seară.

- Nu pot sa vanez singură? nu am chef sa fac echipă cu el, nu stiu nici măcar care e numele lui de familie!

-Eve am încredere în tine ca ai grija de el? Ma perie Josh. E nou! spune cu jumatate de gură ca sa aud doar eu.

-Of... Bine! accept eu intr-un final si Ben doar rade.

Cum de dintr-o data un strain intra in grupul nostru?

- Bun, uitati regulile! Stiu ca le stiti deja dar e de datoria mea sa vi le reamintesc. Nu ucideti pe nimeni, va opriti inainte sa il secati de tot. Va hrăniți, vindecati, stergeti. Aveți exercitii pentru constrângere deci nu imi fac griji. La vindecare stiti, le dati sa bea sângele vostru... si asa mai departe. Spune plictisit. Succes! Ne urează si ne face semn spre poarta orasului.

Intrăm toti si il aud pe Josh cum pleacă în vizită. Noi doar ne uităm unul la altul nestiind ce sa facem.

- Deci... vine la 0:00 să ne ea. Sa speram ca avem suficient timp. Eu una nu risc... Pa! apune Tori si il trage pe Eric spre centru.

- Da, si noi ar trebui sa mergem! Sigur lui Will o sa îi i-a o vesnicie sa prindă ceva si parcă si văd cu nu mai vine randul meu! comentează Aly si il împinge spre un club din apropiere.

Super, am rămasă doar noi doi!

- Unde vrei sa mergem? il intreb.

- Ce zici de parc? chiar imi place idee.

- Ok! Hai!

Pornim pe Avenew Street si in scurt timp ajungem in fată lui. Intrăm si ne așezăm pe o bancă, undeva lângă margine ca sa nu atragem atentia.

Deodată o blondă slabă si înaltă trece prin faţa noastră. Ma uit in jur si nu observ pe nimeni. Ma ridic emotionata, fiind prima oară, si ma îndrept spre ea.

O bat usor pe umăr, ea tresărind si întorcându-se. Ma uit in ochii ei si ma concentrez.

- Nu vei tipă si nu te vei misca deloc, spun eu rar si răspicat.

- Nu voi tipa si nu mă voi misca de loc. repetă ea după mine intr-un mod straniu.

Îi înclin gâtul şi îi dau părul la o parte, avand o mica ezitare. Inima imi bate cu putere de emotie. Ma aplec si imi scot coltii la iveală, cu ochii pe vena care îi pulsează. O muşc, lichidul rosu incepand sa gurga, simt o placere infinită, ma simt ca si un om însetat care bea apă, nu ma mai satur.

Dar trebuie sa ma opresc, dacă mai continuăm mult aveam sa o omor. Ma opresc, retragandu-mă. Imi musc încheietura si îi dau sa bea. Observ cum rana făcută de mine dispare încet.

- Pleacă de aici, nu iti aminti ce tocmai s-a întâmplat, îi zic si pleaca cu o faţa neutră.

Ma intorc lângă Ben mândră ca tocmai am facut prima mea hranire din venă.

- Felicitări! Acum randul meu! Imi spune rânjind, uitându-se după o roșcată care stă singură pe o bancă.

Hey guys! Asta e si primul meu capitol! Ce parere aveti? La media o aveti pe Evelyn.
As vrea sa specifici ca AdelineRB mi-a facut coperta si ca îi multumesc foarte mult!

- Evelyn

Academia DragomirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum