Capitolul 3

49 12 0
                                    

Evelyn's Pov

Ploapele mi se închid cu ochii pe pădurea ce mi se derulează rapid in faţa. Josh conduce repede spre academie, noi restul stând in spate. Încă nu înteleg cum de Ben a reușit să intre în grupa noastră, suntem una din cele mai bune si dacă el nu ar fi fost in stare sa ţina pasul nu era pus la noi. Asta înseamnă că e cu adevarat talentat.

De odată o smucitura puternică ma aruncă în faţa, eu căzând pe Ben. Am aterizat amândoi pe podea, eu peste el si cu picioarele in jurul lui. El a început să rânjeasa si ma dau repede la o parte inrosind

- Ce naiba!? tipă Tori, care este sub Eric.

- Se pare ca am facut până! spune nervos Josh. Toată lumea jos!

Ben ma ajută să mă ridic, eu murmurînd un multumesc, si iesim din masină. Will se lasă în genunchi si studiază roata.

-Da, a fost o creangă ascutită. Jo, ai o pompă? zice el.

-Da, dar are o gaură. Eve, Ben mergeți sa luați niste bete din pădure ca sa o astupam

- De ce trebuie sa vin si eu? întreb. Nu poate să care singur un bat?

- Nu merge singur, nu ma intereseaza! Raspund de siguranta voastră pana când o să puneti mâna pe Inelul Potaki! Acum mergeți! tipă.

Imi dau ochii peste cap si ma întorc spre pădure. D-abia astept sa pun mâna pe inelul ăla, la final când termini academia ti se da un inel auriu ca să poti să iti sa te legi de vrăjitoarul destinat. Fiecare familie e legată de o familie de vrăjitori, astfel generatie cu generatie.

- Ce fel de bete trebuie sa adunam? imi taie Ben randul gandurilor.

- Nu stiu? Nu am văzut gaura din pompă. Adună si tu mai multe feluri de bete!

-Bine! Calmează-te!

Ofteaz si iau niste crengi subtiri de pe jos. Ben se duce si rupe din copaci. Trage brusc o creangă si aud un sunt gol, ma întorc si ma duc lângă Ben.

Mai bat o dată în trunchi si se aude din nou.

- Ce faci? mă întreabă Ben.

- Shh! Ce naiba? fac eu cand descopăr un mâner.

- Eve, ce e aia?

-Nu stiu! spun si studiez copacul.

Era un fel de compartiment si cred ca manerul il deschide. Ma dau in spate si il las pe Ben să vadă ce e acolo, dacă o fi ceva periculos sa se rănească el!

El înghitite in sec si apasă pe maner.

Hey, m-au intors! Imi pare rau ca nu am mai postat de 3 zile dar am dormit pe la rude si nu am mai avut internet !

Dar m-am intors! Ce credeti ca va găsi Ben? La media o aveti pe Alison!❤

- Evelyn

Academia DragomirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum