~Loneliness

82 10 4
                                    

-Gecenin ıssız aydınlığında tek kişi istiyordum yalnızlığıma..

--------------------------

  Gözleri kapalıydı.Düşünüyordu çünkü.

  -Yaşadıklarını..

  -Yaşayamadıklarını..

  -Yaşamak istediklerini..

    Dolaşıyordu işte.İçinden geldiği gibi.En azından öyle hissediyordu.Kulaklığı taktı ve denize doğru döndü yüzünü.Kollarını açtı.

Kendini özgür hissediyordu.
    
     -Yaşadıklarına göre..

Kendini yeniden doğmuş hissediyordu.
  
   -Kaybettiklerine göre..

Yeniden gözlerini kapattı ve sahilde yürümeye başladı.Bir zamanlar başkalarının dudaklarında bulduğu kokuyu seziyordu burnu.

Mutluydu.Bu kokudan mutluydu.Çünkü o bu kokuda bulmuştu hayatını..

O sırada gökyüzünden inen damlalar çarptı yüzüne.Üşüyordu.. Ama yinede yürüyordu.

Çünkü bir zamanlar el ele yürüyordu bu yağmurda.. Hatırlamak istiyordu. Ama hatırladıkça unutmak , unuttukça yeniden hatırlamak ve yeniden hatırladıkça güçlenmek istiyordu.Ama yapamıyordu işte.Yapamadıkçada ağlıyordu. Bir daha karanlık sokaklara girmek istemiyordu. Çıkamıyordu. Gözleri kör oluyordu ansızın.

  Bir anda gözleri şaşırırcasına açıldı.Yüzünü buruşturdu ve bir an duraksadı.Çünkü o koku gitmiş yerine çürümüş yumurta ile etin idrarla karışımını andıran koku gelmişti. Bu mide bulandırıcıydı.Önüne baktı ve çöplerle dolu bir mekana geldiğini fark etti.

  Hemen geri döndü evine. Sıcak suyu açtı ve altına girdi.Kemikleri sızlamıştı. Acı çekmesine rağmen rahatlıyordu.

Düşünüyordu yine. Yastığa kafasını katmıştı.Yarın büyük gündü onun için.

Daha neler olacaktı hayatında?

Ya da o olanlar nasıl etkileyecekti hayatını?

Saate baktığında gece yarısıydı.

Büyük günün başlangıcına 5 saat vardı.

    Sadece 5 saat!

Bölüm şarkısı:                                    
~My Side Of The Story

Media:İndia Eisley




 

LonelinessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin